مرجـع دانـش پارس

مرجـع دانـش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 808
  • بازدید دیروز : 687
  • بازدید کل : 3985803

بررسی ظرفیت های میراث فرهنگی نا ملموس قوم بختیاری در توسعه گردشگری


بررسی ظرفیت های میراث فرهنگی نا ملموس قوم بختیاری در توسعه گردشگری

نوع فایل:Word قابل ویرایش

تعداد صفحات :17

سال انتشار : 1395

چکیده

صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای توسعه پایدار در مقیاس شهری و روستایی مورد توجه است.در کنار میراث فرهنگی که زمینه رونق گردشگری فرهنگی را پدید می آورد توجه به ظرفیت های میراث نا ملموس فرهنگی در سالهای اخیر مورد توجه کارشناسان این صنعت قرار گرفته است.بر خلاف میراث ملموس،میراث ناملموس فرهنگی گستره ی وسیعی دارد و معرفی آن نیازمند شناخت دقیق است.کشور ایران با بهره گیری از تنوع قومیتی، ظرفیت ارائه و توسعه همه جانبه گردشگری فرهنگی را در خود مشاهده می کند.از این رو در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی توجه به میراث فرهنگی ملموس و نا ملموس ظرفیت های جدیدی را در مسیر توسعه گردشگری کشور فراهم می نماید.این مطالعه با معرفی بخشی از میراث ناملموس قوم بختیاری به عنوان یکی از اقوام کهن و ریشه دار این سرزمین به بررسی چشم اندازهای جدید در مسیر توسعه گردشگری می پردازد.

واژگان کلیدی

قوم بختیاری،توسعه گردشگری،گردشگری فرهنگی،میراث ناملموس فرهنگی


مبلغ قابل پرداخت 14,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2687

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما