مرجـع دانـش پارس

مرجـع دانـش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 248
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 3986287

کتاب صوتی «روحیه سازی» با صدای خسرو شکیبایی


کتاب صوتی «روحیه سازی» با صدای خسرو شکیبایی

همانگونه که جسم، ویتامین می طلبد و اگر از طریق عادی و طبیعی به دست نیاید، باید قرص یا آمپول آن را خورد یا تزریق کرد،روح نیز برای تقویت خود نیاز به ویتامین دارد. این مجموعه به معرفی 10 ویتامین روح می پردازد که با بهره گیری از آن روانی روان و زندگی شادی خواهید داشت.

بر پیشانی این مجموعه نوشته بودیم «روان خود را روان کنیم». چند نفری از همفکران با کلمه «خود» مخالف بودند، می گفتند چرا فقط روان خود؟ چرا فقط خود؟ همه باید بتوانند علاوه بر خود، روان خانواده، همکاران و اطرافیان را نیز روان کنند، پویا کنند، جاری کنند. پس نوشتیم «روان را روان کنیم». نپرسید مگر روان، روان نیست. جوابش را خوب می دانید. گاهی اوقات کلید می کنیم، در شکست ها گیر می کنیم، در اشتباهات. در نگاه های منفی به زندگی، در نگرش خود می مانیم. بر خلاف ملاصدرا که هر از چند گاه سر خود را تکان می داد تا ذهنش نو و خلاق شود، در گذشته و کهنه باقی می مانیم.

در این موقع دیگر روانمان روان نیست. یعنی شرایط سلامت روانی فراهم نیست.

این مجموعه با استفاده از آخرین تکنیک های روانشانسی و بهره گیری از تجربیات عملی گروهی کارشناسان و دردشناسان تهیه شده است تا «ویتامین روح» باشد. تا کمکی باشد برای روان کردن روان ها.

این مجوعه «روحیه سازی» است. چرا که برای موفقیت، برای محبوبیت، برای آرامش، برای سلامت و برای لذت بردن از زندگی باید همواره روحه داشت. به بیان دیگر روان را روان کرد.

اکنون این مجموعه کم نظیر و کمیاب با صدای گرم و دلنشین مرحوم خسرو شکیبایی در اختیار شما قرار گرفته است تا با شنیدن آن تکنیک هایی برای ارتقاء کیفیت روح و روان خود بدست آورید. این مجموعه را با علاقه بشنوید و به دوستان خود توصیه کنید.


مبلغ واقعی 10,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2632

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما