نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:12
سال انتشار:1394
چکیده
ارزش و کاربری رسانه های شبکه های اجتماعی برای سازمانها همانند همه رسانه های دیگر بیشتر از اینکه به ماهیت خود آن رسانه بستگی داشته باشد، به رویکرد سازمانها در مقابل آنها و میزان بهرهبرداری مناسب ازآنها بستگی دارد. در این مقاله با تشریح مفهوم شبکه های اجتماعی، به کاربرد آنها در تحقیقات بازاریابی درصنعت بانکداری پرداخته شده است. بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی با ارتباط و تعامل اغاز میشود و این تعامل باید به طور مستمر میان شرکت و مشتریان بالقوه و بالفعل برقرار باشد.این مقاله به بررسی نقشه شبکه های اجتماعی در تحقیقات بازاریابی و اهمیت آن میپردازدو به این نتیجه دست مییابد که بسیاری از شرکت ها به شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری مقرون به رفه برای به دست آوردن بینش نسبت به مشتریان بازار نام تجاری و دیگر جنبه های تیقیقات بازاریابی روی آوردهاند و استفاده از این ابزار باعث تسریع و سهولت مراحل مختلف تحقیقات بازاریابی میگردد. کسب و ارائه اطلاعات، نوآوری، بازاریابی تک به تک و رابطه مند کانالهای توزیع جدید، تقویت برند و اعتمادافزایی، فروش خدمات، فعالیتهای پیشبردی و تبلیغاتی ، استخدام کارکنان و بازاریابی داخلی از جمله فر تهای بانکها در شبکه های اجتماعی است
واژگان کلیدی
تحقیقات بازاریابی، شبکههای اجتماعی، صنعت بانکداری
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا