نوع فایل:Wod (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:26
سال انتشار:1394
چکیده
مطالعه تصمیم گیری گردشگری معمولا بر انتخاب مقصد تمرکز دارد، که برحسب اطلاعات ورودی در فرایندهای تصمیم گیری منطقی افراد قرار می گیرد. ما مطالعه ایی از تصمیم گیری گردشگری را در جزیره ی جنوبی نیوزلند گزارش کردیم. چهارچوبی که در ان تصمیم گیری مفهوم سازی شده است بر روند عملکردی می پردازد که ناشی از مطالعاتی در تصمیم گیری طبیعی، و سازگار، شناخت موقعیتی و تجسمی است و در این راستا این مطالعه خودش را از بسیاری از تحقیق های انجام شده در این حیطه متمایز می کند. یکصد و چهل مصاحبه کیفی از لحاظ موضوعی تحلیل شد تا چهار ابعاد روند پدیدار شونده ی تصمیم گیری مشخص شود: (عدم) انعطاف پذیری؛ مکان/زمان؛ ترکیب اجتماعی؛ مراحل سفر. تصمیم گیری در این ابعاد در راستای انواع متفاوت سفر که همچنین از داده ها مشخص شده است، متفاوت است. این مطالعه حمایت کننده ی فرایند رویکردهایی برای تصمیم گیری گردشگری است و آن را برحسب فرایند مستمر اجتماعی سازگار شده نسبت به ویژگی های مقصد و ارزیابی کلی سفر مشخص می کند.
مبلغ واقعی 24,200 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 21,780 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا