مرجـع دانـش پارس

مرجـع دانـش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 845
  • بازدید دیروز : 1040
  • بازدید کل : 4002798

تقویت خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی به وسیله درس ریاضی


تقویت خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی به وسیله درس ریاضی

نوع فایل:PDF

تعداد صفحات:6

سال انتشار:1394

چکیده

در دنیای پیچیده ی کنونی که شاهد رقابت های بسیار فشرده در جوامع گوناگون برای دست یابی به جدیدترین فن آوری و منابع قدرت هستیم افراد تیزهوش خلاق و صاحبان اندیشه ی نو و تفکر واگرا به مثابه گران بهاترین سرمایه ها از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردارند. در گذشته وجود قوه ی خلاقه را در افراد موهبت الهی می دانستند و بر این باور بودند که فرد خلاق از ابتدا دارای این قدرت اسدت و آموزش در این مورد هیچ نقشی ندارد ولی اکنون ثابت شده است که در اکثر افراد از کودکی قوه ی خلاقه وجود دارد ولی در طی سال های متمادی افراد بنا به هر دلیلی یاد می گیرند که خلاق نباشند و مثال بارز این مورد را ما بارها دیده ای : بسیاری از کودکان قبل از ورود به دبستان خلاقیدت هدای متعدد دی را در منزل از خود بروز می دهند )ساختن انواع و اقسام شکل های گوناگون از گل در روستاها و خمیربازی در شهرها و...( این ها خلاقیت هایی هستند کهکودک قبل از ورود به دبستان بروز می دهد ولی همین کودک خلاق با ورود به دبستان دیگر دست به این خلاقیت ها نمی زند و ذوق و استعداد او سرکوب می شود. سیستم آموزش و پرورش در کشورمان عمدتاً مبتنی بر محفوظات است و این یکی ازچنددلیل ناخشنودی دانش اموزان ازمدرسه و درس است معلمان نیز بیشتر در فکر طرح نمونه سوال و دادن جزوه های امتحانی به دانش آموزان هستند و به همین دلیل دانش آموز هم فقط به فکر حفظ خط به خط جزوه و کتاب است و عملاً راه خلاقیت و نوآوری بسته است زیرا هر نیزی که به سمت قالبی بودن پیز برود ضد خلاقیت است و این معظلی است که باید برای آن چاره ای اندیشید زیرا خلاقیت و نوآوری محرک اصلی تمد ن ها و کلید پیشرفت در هر زمینه ای است و ما تنها با نیروی قدرتمند خلاقیت است که می توانیم مسائل و مشکلات را از سر را همان برداریم .

واژگان کلیدی

 


مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1510

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج طرح جابر برنج مناسب برای پایه اول، دوم و سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

دریافت فایل : طرح جابر برنج

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما