نوع فایل:PDF
تعداد صفحات :4
سال انتشار : 1394
چکیده
هدف از انجام تحقیق بررسی رابطه بین قابلیت استفاده از خدمات الکترونیک با رضایت کاربران در شعبه 71 سازمان تامین اجتماعی بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری کلیه کاربران خدمات الکترونیک سازمان تامیناجتماعی شعبه 71 به تعداد 177 نفر بودند که در خرداد ماه 49 به این شعبه مراجعه کرده بودند. که بر اساس جدول مورگان و به صورت تصادفی 522 نفر به صورت تصادفی انتخاب شدند. متغیر مستقل قابلیت استفاده از خدمات الکترونیک و متغیر وابسته رضایت کاربران بود. برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه محقق ساخته استفاده گردید. داده ها با استفاده از همبستگی پیرسون مورد بررسی قرار گرفتند. یافته ها نشان داد که بین قابلیت استفاده از خدمات الکترونیک با رضایت کاربران رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد
واژگان کلیدی
کیفیت خدمات الکترونیک، قابلیت استفاده، رضایت کاربران، سازمان تامین اجتماعی
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا