نوع فایل:PDF
تعدادصفحات:7
سال انتشار:1394
چکیده
برقراری ارتباط جریانهای مسافر و کالا بین روش ترابری هوایی و دیگر رو شهای حمل بر عهده ی فرودگاه هاست. به همین دلیل فرودگاه محل تعامل سه جزء اصلی سیستم حمل و نقل هوایی، یعنی فرودگاه، شرکت هواپیمایی و مسافر ( یا هر استفاده کننده ی دیگر( میباشد. یکی از مهمترین فضاهای بخش هوایی هر فرودگاه، گیت های )محل توقف هواپیماها در اپرون( آن هستند، که برنامه ریزی توقف هواپیماها در آن بسیار حیاتیمیباشد . تجربه مسافران به یک سنجش برای ارزیابی عملکرد سیستم های حمل و نقل هوایی تبدیل شده است. ابزار کارآمد و قوی، که مسئولیت رسیدگی به عملیات فرودگاه هستند، به همراه درک بهتری از منافع و نگرانی های مسافران مورد نیاز است. تخصیص دروازه های مرسوم متفاوت از تخصیص دروازه های پرواز ویژه شرکت هواپیمایی است، و از دید شرکت هواپیمایی جز اقتدار فرودگاه میباشد.در این مقاله با برنامه ریزی دروازه هواپیما برای بهبود تجربه های مسافران مستحکم در حال اطمینان عملیات ورود به هواپیما میباشد. سه معیار تخصیص برای مسافران ، هواپیما و عملیات ارائه شده است و موضوع تعادل بین سنجش تحلیل و تابع هدف متعادل ارائه شده است. شبیه سازی عددی نشان می دهد که هدف متعادل خود بهبود بهره وری از جریان ترافیک در پایانه های مسافری و در رمپ و همچنین میتواند به عنوان استحکام عملیات دروازه باشد
واژگان کلیدی
سیستم پشتیبان تصیصم گیری ، تخصیص دروازه فرودگاه ، عملکرد رمپ ، تجربه مسافران ، بهینه سازی ، دروازه خطوط هوایی خاص
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
با POCKET OPTION یک معاملهگر حرفهای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معاملهگری میخواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمیخواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معاملهگر مبتدی انجام میدهد بررسی سایتهای مختلف معامله آنلاین ... ...
حجم فایل : 546.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 16 بنام خدا ریاضی سوم تجربیآهنگ متوسط و لحظه ای آهنگ متوسط :در تابع f(x) اگر مقدار x تغییر کند ، مقدار f(x) نیز تغییر می کند .یعنی تغییرات f(x) وابسته به تغییرات x است . x را متغیر مستقل و f(x) را متغیر وابسته ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا