نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:14
سال انتشار:1395
چکیده
زمانی که بازاریابی داخلی به طور اثربخشی به اجرا درآید، منجر به رضایتمندی کارکنان خواهد شد و اینرضایت باعث ایجاد رفتار مثبت در تعامل با مشتریان و بهبود خدمت به آنها میشود و نتیجه این فرآیند رضایت مشتریان بیرونی خواهد بود. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان (مطالعه موردی: شرکت کاله)می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و کارکنان شرکت کاله می باشد که تعداد آنها برابر با 986 نفر بوده است. در این پرسشنامه تحقیق حاضر بر اساس مطالعات توومارتین 51 در نظرگرفته شده است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار لیزرل2 به این نتیجه رسیده شد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان تاثیر معناداری دارد.
واژگان کلیدی
تعهد، بازاریابی داخلی، نگرش کاری کارکنان،: شرکت کاله
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجهگيري و زمانبندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...
وکتور کورل 12 اذان . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا