مرجـع دانـش پارس

مرجـع دانـش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 280
  • بازدید دیروز : 1088
  • بازدید کل : 3978164

بررسی ظرفیت های توسعه اقتصادی در راهبردهای بازاریابی گردشگری تانزانیا

بررسی ظرفیت های توسعه اقتصادی در راهبردهای بازاریابی گردشگری تانزانیا

نوع فایل:Word قابل ویرایش تعداد صفحات :7 سال انتشار : 1395 چکیده زمان زیادی است که تنوع منابع درآمدی صادرات در مقابل اتکای بیش از حد به فروش کالاهای اولیه در کشورهای جنوب صحرای آفریقا (SSA) مطرح است.تعداد کمی از کشورهای این منطقه در صادرات تولیدات خود موفق بوده اند و ظرفیت بسیار کمی ...

14,200 تومان

ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر اشتیاق مشتریان

ارائه مدل جهت شناسایی عوامل موثر بر اشتیاق مشتریان

نوع فایل:Word قابل ویرایش تعداد صفحات:10 سال انتشار:1395 چکیده دردنیای پررقابت امروزی برای داشتن موقعیتی مسلط در بازار علاوه بر ارایه محصولات با کیفیت به مشتریان که از ان می توان به عنوان اهرم ایجاد کننده مزیت رقابتی بادوام نام برد، عواملی چون اعتماد، رضایت و وفاداری، برای کسب ...

14,200 تومان

بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان

بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :17 سال انتشار : 1394 نویسنده قاسم صادقی - کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی ساری، ایران رقیه ازگلی - کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی ساری، ایران اکرم نوحی - کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، واحد ...

6,900 تومان

ارزیابی وسنجش رضایت مشتری از کیفیت خدمات الکترونیک

ارزیابی وسنجش رضایت مشتری از کیفیت خدمات الکترونیک

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :11 سال انتشار : 1394 چکیده در فرآیند رو به توسعه جهان به سمت الکترونیک، امروزه، تمامی سازمانها و شرکتها سعی در ارائه خدمات و محصولات خود به صورت الکترونیکی دارند. جذب و حفظ مشتری در دنیای الکترونیکی به دلیل سهولت مقایسه و یافتن رقبا، شدت رقابت را بالا ...

6,900 تومان

بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی مشتریان و وفاداری آنها مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان ایلام

بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی مشتریان و وفاداری آنها مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان ایلام

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :9 سال انتشار : 1394 چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی مشتریان و وفاداری آنها در شعب بانک ملت استان ایلام می باشد. این تحقیق در زمره تحقیقات کاربردی قرار دارد، چنانچه طبقهبندی انواع تحقیقات بر اساس ماهیت و روش را مدنظر قرار گیرد، روش ...

6,900 تومان

نقش شبکه های غیر رسمی در بازاریابی کارآفرینانه

نقش شبکه های غیر رسمی در بازاریابی کارآفرینانه

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:9 سال انتشار:1395 چکیده با توجه به پویایی و پیچیده تر شدن کسب وکار نسبت به گذشته و تغییرات بسیار شدید و ناگهانی در بازار وبه کار گیری روز افزون افراد جامعه از فناوری های اطلاعات ، نیاز به بازاریابی کار آفرینانه بیش از پیش احساس می شود به صورتی که برای ...

6,900 تومان

بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای (مطالعه موردی: بیمه البرز استان فارس)

بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای (مطالعه موردی: بیمه البرز استان فارس)

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:12 سال انتشار:1394 چکیده تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای در بیمه ایران استان تهران انجام شده است و به همین منظور در این تحقیق، ابتدا سعی شده تا مدلهای موجود در زمینه فرهنگ سازمانی و بازاریابیرابطه مند شناسایی گردد و سپس ...

6,900 تومان

تحقیقات بازاریابی در صنعت بانکداری از منظر شبکه های اجتماعی

تحقیقات بازاریابی در صنعت بانکداری از منظر شبکه های اجتماعی

نوع فایل:PDF تعداد صفحات:12 سال انتشار:1394 چکیده ارزش و کاربری رسانه های شبکه های اجتماعی برای سازمانها همانند همه رسانه های دیگر بیشتر از اینکه به ماهیت خود آن رسانه بستگی داشته باشد، به رویکرد سازمانها در مقابل آنها و میزان بهرهبرداری مناسب ازآنها بستگی دارد. در این مقاله با ...

6,900 تومان

بررسی های تجربی استفاده از ضوابط تئوری پرتفوی

بررسی های تجربی استفاده از ضوابط تئوری پرتفوی

نوع فایل:PDF تعداد صفحات: سال انتشار:1394 چکیده نظريه سرمايه گذاری چون اولين باردر تصميمات سرمايه گذاری درطی دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصميمات مالی به عنوان ميزان ريسك يا ميزان برگشتی انتظارداشته پذيرفته شد. به هرحال اين نظريه در قسمتهای ديگری به ...

7,900 تومان

تاثيرات نشان تجاری(برند) بر رفتار مصرف كننده

تاثيرات نشان تجاری(برند) بر رفتار مصرف كننده

نوع فایل:PDF تعداد صفحات :14 سال انتشار : 1395 چکیده دنیای کسب و کار امروز هیچ فعالیتی را بدون همراهی نشان تجاری متصور نیست. نشان تجاری به عنوان شناسه کالا و خدمات اکنون به عنوان الگویی برای بخش بندی بازار مصرف کنندگان و رفتار آنان شناخته می شود. این اثر بخشی تا مرز فرهنگ سازی در ...

6,900 تومان

آموزش بازاریابی رفتار محور Behavioral Marketing

آموزش بازاریابی رفتار محور Behavioral Marketing

بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات ...

6,900 تومان

A New Smart Chaotic and Noise Based Approach to Predict Stock Prices

A New Smart Chaotic and Noise Based Approach to Predict Stock Prices

نوع فایل :PDF تعداد صفحات :18 سال انتشار :1395 چکیده Stock is the mirror of economics country. To forecast the market in different countries there are different Techniques, but the computers make a revolution on Trend Forecast and the Methods of autoregressive and mathematics is applied on the forecast. By the cause of nonlinear of series didnt give a good result and nonlinear type is replaced .Neural network is one of the trend forecast finance time series is ...

6,900 تومان

Resource levelling optimization for several companies with diverse resources in order to produce multiple goods by game theory approach

Resource levelling optimization for several companies with diverse resources in order to produce multiple goods by game theory approach

نوع فایل :PDF تعداد صفحات :15 سال انتشار :1395 چکیده Todays, we are able to offer optimization models using game theory in resources levelling problems according to available capacity of resources and modelling situations where players have to make strategic decisions in the areas of production programming, inventory control and planning, and in trend of goods distribution.This paper is devoted to the process of manufacturing multiple productions which is ...

6,900 تومان

سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی جهانی(نویسنده: ماساکی کوتابه؛ترجمه:دکتر حسین نوروزی)

سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی جهانی(نویسنده: ماساکی کوتابه؛ترجمه:دکتر حسین نوروزی)

نوع فایل:PDF تعداد صفحات : سال انتشار : 1395 چکیده مجموعه پیش رو سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی جهانی(نویسنده: ماساکی کوتابه؛ترجمه:دکتر حسین نوروزی) می باشد که همراه با پاسخ های تشریحی است واژگان کلیدی ...

10,700 تومان

ارائه برنامه راهبردی بانک گردشگری بر اساس مدل SWOT

ارائه برنامه راهبردی بانک گردشگری بر اساس مدل SWOT

نوع فایل:Word (قابل ویرایش) تعداد صفحات :14 سال انتشار : 1395 چکیده صنعت گردشگري همچون صنايع ديگر بدون همكاري حوزه مالي و بانكداري نميتواند فعاليت داشته باشد.بخش بانكداري به عنوان يكي از مهمترين زيرساخت هاي هر صنعت است.مديريت جريان هاي مالي،تامين سرمايه هاي بخش هاي خصوصي و ...

14,400 تومان

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان  . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...

دریافت فایل : وکتور کورل 12 اذان

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما