نوع فایل:Word قابل ویرایش تعداد صفحات :7 سال انتشار : 1395 چکیده زمان زیادی است که تنوع منابع درآمدی صادرات در مقابل اتکای بیش از حد به فروش کالاهای اولیه در کشورهای جنوب صحرای آفریقا (SSA) مطرح است.تعداد کمی از کشورهای این منطقه در صادرات تولیدات خود موفق بوده اند و ظرفیت بسیار کمی ...
نوع فایل:Word قابل ویرایش تعداد صفحات:10 سال انتشار:1395 چکیده دردنیای پررقابت امروزی برای داشتن موقعیتی مسلط در بازار علاوه بر ارایه محصولات با کیفیت به مشتریان که از ان می توان به عنوان اهرم ایجاد کننده مزیت رقابتی بادوام نام برد، عواملی چون اعتماد، رضایت و وفاداری، برای کسب ...
نوع فایل:PDF تعداد صفحات :17 سال انتشار : 1394 نویسنده قاسم صادقی - کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی ساری، ایران رقیه ازگلی - کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی ساری، ایران اکرم نوحی - کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، واحد ...
نوع فایل:PDF تعداد صفحات :11 سال انتشار : 1394 چکیده در فرآیند رو به توسعه جهان به سمت الکترونیک، امروزه، تمامی سازمانها و شرکتها سعی در ارائه خدمات و محصولات خود به صورت الکترونیکی دارند. جذب و حفظ مشتری در دنیای الکترونیکی به دلیل سهولت مقایسه و یافتن رقبا، شدت رقابت را بالا ...
نوع فایل:PDF تعداد صفحات :9 سال انتشار : 1394 چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی مشتریان و وفاداری آنها در شعب بانک ملت استان ایلام می باشد. این تحقیق در زمره تحقیقات کاربردی قرار دارد، چنانچه طبقهبندی انواع تحقیقات بر اساس ماهیت و روش را مدنظر قرار گیرد، روش ...
نوع فایل:PDF تعداد صفحات:9 سال انتشار:1395 چکیده با توجه به پویایی و پیچیده تر شدن کسب وکار نسبت به گذشته و تغییرات بسیار شدید و ناگهانی در بازار وبه کار گیری روز افزون افراد جامعه از فناوری های اطلاعات ، نیاز به بازاریابی کار آفرینانه بیش از پیش احساس می شود به صورتی که برای ...
نوع فایل:PDF تعداد صفحات:12 سال انتشار:1394 چکیده تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای در بیمه ایران استان تهران انجام شده است و به همین منظور در این تحقیق، ابتدا سعی شده تا مدلهای موجود در زمینه فرهنگ سازمانی و بازاریابیرابطه مند شناسایی گردد و سپس ...
نوع فایل:PDF تعداد صفحات:12 سال انتشار:1394 چکیده ارزش و کاربری رسانه های شبکه های اجتماعی برای سازمانها همانند همه رسانه های دیگر بیشتر از اینکه به ماهیت خود آن رسانه بستگی داشته باشد، به رویکرد سازمانها در مقابل آنها و میزان بهرهبرداری مناسب ازآنها بستگی دارد. در این مقاله با ...
نوع فایل:PDF تعداد صفحات: سال انتشار:1394 چکیده نظريه سرمايه گذاری چون اولين باردر تصميمات سرمايه گذاری درطی دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصميمات مالی به عنوان ميزان ريسك يا ميزان برگشتی انتظارداشته پذيرفته شد. به هرحال اين نظريه در قسمتهای ديگری به ...
نوع فایل:PDF تعداد صفحات :14 سال انتشار : 1395 چکیده دنیای کسب و کار امروز هیچ فعالیتی را بدون همراهی نشان تجاری متصور نیست. نشان تجاری به عنوان شناسه کالا و خدمات اکنون به عنوان الگویی برای بخش بندی بازار مصرف کنندگان و رفتار آنان شناخته می شود. این اثر بخشی تا مرز فرهنگ سازی در ...
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات ...
نوع فایل :PDF تعداد صفحات :18 سال انتشار :1395 چکیده Stock is the mirror of economics country. To forecast the market in different countries there are different Techniques, but the computers make a revolution on Trend Forecast and the Methods of autoregressive and mathematics is applied on the forecast. By the cause of nonlinear of series didnt give a good result and nonlinear type is replaced .Neural network is one of the trend forecast finance time series is ...
نوع فایل :PDF تعداد صفحات :15 سال انتشار :1395 چکیده Todays, we are able to offer optimization models using game theory in resources levelling problems according to available capacity of resources and modelling situations where players have to make strategic decisions in the areas of production programming, inventory control and planning, and in trend of goods distribution.This paper is devoted to the process of manufacturing multiple productions which is ...
نوع فایل:PDF تعداد صفحات : سال انتشار : 1395 چکیده مجموعه پیش رو سئوالات کلیدی کتاب مدیریت بازاریابی جهانی(نویسنده: ماساکی کوتابه؛ترجمه:دکتر حسین نوروزی) می باشد که همراه با پاسخ های تشریحی است واژگان کلیدی ...
نوع فایل:Word (قابل ویرایش) تعداد صفحات :14 سال انتشار : 1395 چکیده صنعت گردشگري همچون صنايع ديگر بدون همكاري حوزه مالي و بانكداري نميتواند فعاليت داشته باشد.بخش بانكداري به عنوان يكي از مهمترين زيرساخت هاي هر صنعت است.مديريت جريان هاي مالي،تامين سرمايه هاي بخش هاي خصوصي و ...
حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجهگيري و زمانبندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...
وکتور کورل 12 اذان . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا