نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:14
سال انتشار:1395
چکیده
زمانی که بازاریابی داخلی به طور اثربخشی به اجرا درآید، منجر به رضایتمندی کارکنان خواهد شد و اینرضایت باعث ایجاد رفتار مثبت در تعامل با مشتریان و بهبود خدمت به آنها میشود و نتیجه این فرآیند رضایت مشتریان بیرونی خواهد بود. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان (مطالعه موردی: شرکت کاله)می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و کارکنان شرکت کاله می باشد که تعداد آنها برابر با 986 نفر بوده است. در این پرسشنامه تحقیق حاضر بر اساس مطالعات توومارتین 51 در نظرگرفته شده است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار لیزرل2 به این نتیجه رسیده شد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان تاثیر معناداری دارد.
واژگان کلیدی
تعهد، بازاریابی داخلی، نگرش کاری کارکنان،: شرکت کاله
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
روشی برای حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی با توجه به درجه عضویت ضرایب سیستم های فازی ایران برنامه ریز خطی با داده های فازی در این تحقیق بررسی می شوند روش های مختلف برای حل مسائل برنامه ریزی چند هدفی و حل مسائل برنامه ریزی فازی منابع و تمام ضرایب فازی تابع عضویت با مثال های عددی ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا