مرجـع دانـش پارس

مرجـع دانـش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 878
  • بازدید دیروز : 687
  • بازدید کل : 3985873

بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان(مطالعه موردی): شرکت کاله


بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان(مطالعه موردی): شرکت کاله

نوع فایل:PDF

تعداد صفحات:14

سال انتشار:1395

چکیده

زمانی که بازاریابی داخلی به طور اثربخشی به اجرا درآید، منجر به رضایتمندی کارکنان خواهد شد و اینرضایت باعث ایجاد رفتار مثبت در تعامل با مشتریان و بهبود خدمت به آنها میشود و نتیجه این فرآیند رضایت مشتریان بیرونی خواهد بود. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان (مطالعه موردی: شرکت کاله)می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و کارکنان شرکت کاله می باشد که تعداد آنها برابر با 986 نفر بوده است. در این پرسشنامه تحقیق حاضر بر اساس مطالعات توومارتین 51 در نظرگرفته شده است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار لیزرل2 به این نتیجه رسیده شد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان تاثیر معناداری دارد.

واژگان کلیدی

تعهد، بازاریابی داخلی، نگرش کاری کارکنان،: شرکت کاله


مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 5476

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما