نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:14
سال انتشار:1395
چکیده
دنیای کسب و کار امروز هیچ فعالیتی را بدون همراهی نشان تجاری متصور نیست. نشان تجاری به عنوان شناسه کالا و خدمات اکنون به عنوان الگویی برای بخش بندی بازار مصرف کنندگان و رفتار آنان شناخته می شود. این اثر بخشی تا مرز فرهنگ سازی در ملل مختلف پیشروی کرده است تا جایی که استفاده از یک برند مشخص نه تنها یک فرد را از سایر افراد جامعه بلکه یک ملت را از سایر ملل دیگر متمایز می سازد. این اعجاز نام تجاری است که دانش بازاریابی را محسور خود ساخته است وعرصه کسب و کار بین المللی را به یک میدان جنگ همیشگی تبدیل کرده است. امروزه رقابت کشورها در توسعه قدرت فراملی بر پایه میزان نفوذپذیری نشان های تجاری شرکت های تابعه خود در عرصه جهانی قرار گرفته است. از آنجایی که برند یا نشان تجاری یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه کسب وکار ها چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین المللی است لزوم طراحی دقیق آن برمبنای موقعیت امروز و آینده محصول امری حیاتی است این مقاله با معرفی نشان تجاری به بررسی تاثیرات آن بر رفتار مصرف کننده می پردازد.
واژگان کلیدی
نشان تجاری، رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، فروش
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 2.6 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 55 بنام خدا آتوماتای سلولی و يادگير سلولی مقدمه آتوماتاي سلولي در واقع يك مدل گسسته رياضي است كه در زمينه هاي مختلفي همچون تئوري محاسبات، رياضيات، فيزيك و ... كاربرد دارد.آتوماتاي سلولي در اواخر دهه 1940 توسط John ... ...
حجم فایل : 217.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 43 طبقه بندی وسایل پزشکی بسم الله الرَّحمن الرَّحیم آیین نامه تجهیزات پزشکی ماده10) کلیه افراد حقیقی و حقوقی موظفند با رعایت ضوابط طبقه بندی تجهیزات پزشکی و اطلاع از سطح خطر وسائل مربوطه طبق ضوابط ابلاغی نسبت به ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا