نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:14
سال انتشار:1395
چکیده
دنیای کسب و کار امروز هیچ فعالیتی را بدون همراهی نشان تجاری متصور نیست. نشان تجاری به عنوان شناسه کالا و خدمات اکنون به عنوان الگویی برای بخش بندی بازار مصرف کنندگان و رفتار آنان شناخته می شود. این اثر بخشی تا مرز فرهنگ سازی در ملل مختلف پیشروی کرده است تا جایی که استفاده از یک برند مشخص نه تنها یک فرد را از سایر افراد جامعه بلکه یک ملت را از سایر ملل دیگر متمایز می سازد. این اعجاز نام تجاری است که دانش بازاریابی را محسور خود ساخته است وعرصه کسب و کار بین المللی را به یک میدان جنگ همیشگی تبدیل کرده است. امروزه رقابت کشورها در توسعه قدرت فراملی بر پایه میزان نفوذپذیری نشان های تجاری شرکت های تابعه خود در عرصه جهانی قرار گرفته است. از آنجایی که برند یا نشان تجاری یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه کسب وکار ها چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین المللی است لزوم طراحی دقیق آن برمبنای موقعیت امروز و آینده محصول امری حیاتی است این مقاله با معرفی نشان تجاری به بررسی تاثیرات آن بر رفتار مصرف کننده می پردازد.
واژگان کلیدی
نشان تجاری، رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، فروش
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
مراحل ساختمان سازی در این تحقیق موضوعات مراحل انجام کار ساختمان سازی بعد از انجام قرارداد تجهیز کارگاه و اماده کردن کارگاه ساختمانی تسطیح محوطه گود برداری زهکشی پر کردن چاه ها قنوات و قطع اشجار نقاط نشانه و مبدا ساختمان ها و تجهیزات و تجهیز کارگاه تحویل وکنترل مصالح ...
حجم فایل : 2.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 بنام خدا تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن تجزیه و تحلیل تجربی پایایی و روایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن چکیده در طول سال های متمادی ، حسابداران مدیریت در طراحی ... ...
دعای فرج امام زمان (عج) وکتور کورل 12دعای فرج برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا