مرجـع دانـش پارس

مرجـع دانـش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 927
  • بازدید دیروز : 867
  • بازدید کل : 4418355

Investigating the Relationship between Relationship Marketing and Customer Satisfaction: A Case Study Asia Insurance company


Investigating the Relationship between Relationship Marketing and Customer Satisfaction: A Case Study Asia Insurance company

نوع فایل:PDF

تعداد صفحات:13

سال انتشار:1395

چکیده

In today’s competitive environment, customers are one of the most important factors of organizational success. As a result, retaining and making themsatisfied is an important goal for organizations. Relationship marketing is a new concept in customer-orientation field and can help researchers find more cues about future success through focusing on customers. The purpose of the current paper is to survey the relationship between relationship marketing and customer satisfaction in Asia Insurance Company. To examine relationship marketing, five main dimensions have been identified and utilized for relationship marketing which include: trust, communication, commitment, conflict management and competency. The research is a descriptive one and its data collection is through distributing a questionnaire. The first section of the questionnaire is designed by including 45 questions for measuring relationship marketing and customer satisfaction which validity and reliability have been assured through conducting a pre-test. To examine hypotheses two tests of Kolmogorov–Smirnov and Spearman correlation were conducted. The results of applying Spearman test showed that there are significant correlations between dimensions of relationship marketing and customer satisfaction. Meanwhile, trust was selected as the most important element. Moreover, there was a significant correlation between customers’ cooperation with their satisfaction. Also, apart from trust; relationships with all other variables were valid and significant.

واژگان کلیدی

relationship marketing, customer satisfaction, insurers


مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1601

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

شناسايي و ارزيابي جنبه هاي زيست محيطيريسك هاي ايمني و بهداشتي

شناسايي و ارزيابي جنبه هاي زيست محيطيريسك هاي ايمني و بهداشتي

حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 عنوان دوره: شناسايي و ارزيابي جنبه هاي زيست محيطي/ريسك هاي ايمني و بهداشتي فهرست مروری بر تعاریفآشنایی با فرآیند شناسایی و ارزیابی ریسکآشنایی با متدهای ارزیابی و تشریح روش FMEAکارگاه عملي 1 - خطر ( Hazard ) ... ...

طرح جابربن حیان دستگاه گوارش   مخصوص پایه ابتدایی  فقط 9900 تومان

طرح جابربن حیان دستگاه گوارش مخصوص پایه ابتدایی فقط 9900 تومان

معرفی : بهترین طرح جابربن حیان ابتدایی دستگاه گوارش ( مخصوص پایه ابتدایی)قیمت فقط 9900 تومان :(بصورت ورد و قابل ویرایش ) این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب 9900 تومان در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابربن حیان دستگاه گوارش می باشد که بلافاصله بعد ... ...

زراعت عمومی

زراعت عمومی

حجم فایل : 3.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 316 بنام خدا زراعت عمومی جایگاه درسدرس زراعت عمومی به ارزش 3 واحد جزء دروس اصلی رشته اقصاد کشاورزی در مقطع کارشناسی میباشد. هدف کلی درسهدفهای ارائه این درس به دانشجویان رشته اقتصاد کشاورزی عبارتند از:شناخت و طبقه ... ...

دریافت فایل : زراعت عمومی

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

Par3store@gmail.com

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما