نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:15
سال انتشار:1395
چکیده
در عصر کنونی ، تغییر و تحول یکی از سیاست هایی است که توسط اغلب سازمان ها پیگیری می شود و درخصوص آن ، برنامه ریزی صورت می پذیرد. تغییر به معنای به کارگیری فناوری ، متدها و روش های جدید مدیریتی در پیکره اداری/ اجرایی هر سازمان است که به بازسازی و بهبود شرایط منجر می شود. محور و مبنای تحول سازمانی ، این فلسفه است که ممکن استروش های گذشته ، پاسخگوی حل مشکلات فعلی و آینده نباشد و تجدیدنظر در این خصوص ، می تواند به رفع نیازهای فعلی و آتی ، کمک نماید. به طورکلی هدف از تغییرات در سازمان ها، عبارت است از: بهبود رویه خدمت رسانی ، ارتقای کیفیت خدمات ،افزایش رضایت مشتریان، افزایش سرعت و دقت انجام امور. در این مقاله به دنبال بررسی و تبیین نقش مؤلفه های فناوری اطلاعات بر مدیریت تغییر در سازمان بوده ایم. بدین منظور تعداد 220 پرسشنامه در بین کارکنان سازمان امور مالیاتی استان اردبیل توزیع و با استفاده از روش همبستگی و رگرسیون مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج آزمون فرضیات نشانگر پذیرفته شدن تأثیر تمامی مؤلفه ها بر بهبود مدیریت تغییر به غیر از تجهیزات نرم افزاری می باشد.
واژگان کلیدی
مدیریت تغییر، فناوری اطلاعات،سازمان امور مالیاتی
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 66.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا غربالگری ناهنجاریهای جنین هدف ازمشاوره 1.اختلالات کروموزومی(تریزمی)2.این سندرم تصادفی درهربارداری اتفاق می افتد3.اگرسابقه فامیلی وقبلی هم نباشداحتمال وجوددارد4.باافزایش سن اتفاق می افتدالف:20تا29سال ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا