نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:18
سال انتشار:1395
چکیده
در این مقاله عملکرد شرکت بیمه ایران با توزیع پرسشنامه بین نمایندگی های آن در ابعاد ، رفاه و آسایش، خدمات اینترنتی،کیفیت برخورد و ارتباطات، کیفیت خدمات، برند، شواهد فیزیکی، قیمت و خلاقیت مورد بررسی قرار گرفت. پس ازآن به کمک تابلو طراحی استراتژی و الگوی چهار اقدامی که از ابزارهای استراتژی اقیانوس آبی هستند به بررسی استراتژی های نوآوری درشرکت مربوطه پرداخته شد. نتایج نشان داد که ابعادخدمات اینترنتی، شواهد فیزیکی و خلاقیت در سطح نامناسب عملکردی قرار دارند، در ادامه نیز راه دستیابی به اقیانوس آبی شرکت در قالب الگوی چهار اقدامی و چهار اقدام ایجاد، افزایش، کاهش وحذف، نمایش داده شد.
واژگان کلیدی
استراتژی، استراتژی اقیانوس آبی،صنعت بیمه ،بیمه ایران
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 447.4 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 7 بنام خدا الکتریسیتهفیزیک هشتم-فصل 9 میله شیشه ای + و پارچه ابریشمی- میله پلاستیکی _ و پرچه پشمی +میله شیشه ای + و پارچه پلاستیکی _ الکتریسیته مالشی رسانا – نارساناالقای بارالکتریکیالکتروسکوپمدار الکتریکی میزان ... ...
حجم فایل : 5.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 27 به نام خداوند جان آفرین (وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ) و هر چيز زندهاى را از آب پديد آورديم سوره انبیا آیه ۳۰ یخچال های طبیعی یخچال طبیعی یا یَخرود تودهای یخ است که بر اثر نیروی گرانش از ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا