نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:18
سال انتشار:1395
چکیده
در این مقاله عملکرد شرکت بیمه ایران با توزیع پرسشنامه بین نمایندگی های آن در ابعاد ، رفاه و آسایش، خدمات اینترنتی،کیفیت برخورد و ارتباطات، کیفیت خدمات، برند، شواهد فیزیکی، قیمت و خلاقیت مورد بررسی قرار گرفت. پس ازآن به کمک تابلو طراحی استراتژی و الگوی چهار اقدامی که از ابزارهای استراتژی اقیانوس آبی هستند به بررسی استراتژی های نوآوری درشرکت مربوطه پرداخته شد. نتایج نشان داد که ابعادخدمات اینترنتی، شواهد فیزیکی و خلاقیت در سطح نامناسب عملکردی قرار دارند، در ادامه نیز راه دستیابی به اقیانوس آبی شرکت در قالب الگوی چهار اقدامی و چهار اقدام ایجاد، افزایش، کاهش وحذف، نمایش داده شد.
واژگان کلیدی
استراتژی، استراتژی اقیانوس آبی،صنعت بیمه ،بیمه ایران
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 625.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا فیزیک دوم دبیرستانفصل 5(چگالی) جرم یکای حجم هر جسم را چگالی یا جرم حجمی نامیده و با نشان می دهیم و یکای آن در SI ، است. بنابراین : چگالی جسم نمونه جدول چگالی اجسام جرم یک لیتر آب چند کیلوگرم است؟ مثال ... ...
با POCKET OPTION یک معاملهگر حرفهای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معاملهگری میخواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمیخواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معاملهگر مبتدی انجام میدهد بررسی سایتهای مختلف معامله آنلاین ... ...
افسردگی چیست و چرا اهمیت دارد؟ افسردگی یک حالت خلقی شامل بیحوصلگی و گریز از فعالیت یا بیعلاقگی و بیمیلی است و میتواند بر افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد. افراد افسرده هم میتوانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بیارزشی، ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا