نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:10
سال انتشار:1395
چکیده
دردنیای پررقابت امروزی برای داشتن موقعیتی مسلط در بازار علاوه بر ارایه محصولات با کیفیت به مشتریان که از ان می توان به عنوان اهرم ایجاد کننده مزیت رقابتی بادوام نام برد، عواملی چون اعتماد، رضایت و وفاداری، برای کسب اشتیاق مشتری مورد نیاز است. براین اساس، اهمیت رضایت، اعتماد، وفاداری و حفظ مشتری در توسعه استراتژی های بازار گرا ومشتری محور را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. ازدیدگاه سازمان هر مواجه با مشتری یک فرصت برای اثبات ظرفیت های سازمان به عنوان عرضه کننده خدمات است که بایستی سریعا تصویر ذهنی از کیفیت سازمان را در جهت رضایت، وفاداری و در نهایت اشتیاق مشتری برای خرید و انجام معامله مجدد با خود افزایش دهد، واین امتیازی است که می بایست توسط سازمان ها کسب گردد. هر سازمانی می بایست دستیابی به سود و پیشرفت را درگروی همین وفاداری و اشتیاق مشتریان خود بدانند. اشتیاق و وفاداری پاسخ عاطفی مصرف کننده به استفاده از یک محصول یا خدمت می باشد، که اقدام به خرید را تقویت می کند. اشتیاق زمانی برای مشتری رخ می دهد که خدمات دریافت شده بالاتر از حد انتظارات مشتری باشد و مشتری بداند در محصولات و خدمات آینده ویژگی های منحصر به فردی به خدمت دریافتی آنان افزوده می شود. مقاله حاضر درصدد شناسایی عوامل موثر براشتیاق مشتری بوده وقصدد دارد مدلی را بدین منظور ارائه نماید. ابعاد متغیرهای کیفیت ادراک شده و انتظارات مشتری ، شکایت مشتری و اعتماد سازی درجهت ارزش ادراک شده، رضایت و وفاداری مشتری و در نهایت اشتیاق مشتری ارایه می شود. مدل ارایه شده دراین تحقیق از مدل ACSI الهام گرفته شده است.
واژگان کلیدی
اشتیاق مشتری، رضایت مشتری، شکایت مشتری، اعتااد سازی، وفاداری
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
51 اسلاید، حاوی کلیات (به زبان فارسی)، سنسورگذاری، نمونه سازی و بخشی از خروجیهای دستگاه سانتریفیوژ منابع مورد استفاده: •Milad Aghamolaei, Alireza SaeediAzizkandi, Abbas Ghalandarzadeh,Evaluation of fault rupturepropagation through earth dams subjected to reverse ... ...
حجم فایل : 531.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 بنام خدا ریاضی چهارم دبستانتقسیم و بخش پذیری تقسیم و بخش پذیریبرای شروع درس ، با یک مثال مبحث را آغاز می کنیم .می خواهیم 17 شکلات را به بسته های 3 تایی تقسیم کنیم .می بینیم که 4 دسته ی 4 تایی درست می شود و یک ... ...
حجم فایل : 5.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 68 1 بسم الله الرحمن الرحیم تعيين موقعيت با GPS 2 1 - مفاهيم تعيين موقعيت 2 - آشنايي با روشهاي تعيين موقعيت با اجرام سماوي3 - تشريح روش تعيين موقعيت GPS 4 - تشریح روشهای برداشت اطلاعات با GPS5 – استفاده از GPS ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا