نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:17
سال انتشار:1395
چکیده
دراین مقاله پس از ارائه مفاهیم مقدماتی، ظرفیت ها وچالش های برندسازی وبازاریابی درکشورهای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد. هدف اصلی این مقاله توصیف و توضیح چالش های موجود برندسازی و بازاریابی درکشورهای اسلامی و بیان ظرفیت های بالقوه آن می باشد. روش کار به صورت مطالعه کتابخانه ای و بررسی عمدتا تحلیلی و توصیفی است. این مقاله نشان می دهد که زمینه ها وفرصت های فراوانی برای برند سازی و بازاریابی درکشور های اسلام وجود دارد و از طرف دیگر فاکتورهای بسیاری وجود دارند که می توانند موانعی را برای رشد برندهای برآمده از دنیای مسلمانان ایجاد نمایند با این همه درصورتی که استراتژی های درستی بکاربرده شوند، این چالش ها برطرف شدنی هستند. ایجاد محصولات بایک هویت منحصر به فرد براساس اهداف و ارزش های بنیادین اسلامی، اجیای یک فرهنگ نوآوری و توسعه روش های ابتکاری و بازاریابی رقابتی از راهکارهای پیشنهادی برطرف کردن موانع برندسازی و بازاریابی اسلامی تلقی می شوند.
واژگان کلیدی
برندسازی اسلامی ،بازاریابی اسلامی، چالش های برند سازی اسلامی ،ظرفیت های برند سازی اسلامی
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا