نوع فایل: WORD(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:8
سال انتشار:1395
چکیده
دابلیو ادوراد دمینگ،پدر انقلاب كيفيت مفهوم مدیریت را به نام مدیریت کیفیت جامع (TQM) معرفی کرده است. این روش مدیریت از صنایع ژاپنی در دهه 1950 آغاز شد و از اوایل دهه 1980 در غرب محبوب یافت. TQM یک روند برای یک سیستم متمرکز بر مشتری است که تمام کارکنان را در تمامی ابعاد شامل می شود. مشارکت کارکنان ، تمرکز بر مشتری، معیارسنجی و پیشرفت مستمر چهار معیار اصلی برای TQM می باشد. بعلاوه، برخی روش های مدیریت وجود دارد که شامل اجرای TQM می باشد مانند حوزه های کیفیت، سیگما شش(انحراف معیار)، کاهش چرخه هاي زمانی و پیشرفت مستمر.
واژگان کلیدی
مبلغ قابل پرداخت 19,200 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 447.4 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 7 بنام خدا الکتریسیتهفیزیک هشتم-فصل 9 میله شیشه ای + و پارچه ابریشمی- میله پلاستیکی _ و پرچه پشمی +میله شیشه ای + و پارچه پلاستیکی _ الکتریسیته مالشی رسانا – نارساناالقای بارالکتریکیالکتروسکوپمدار الکتریکی میزان ... ...
حجم فایل : 5.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 27 به نام خداوند جان آفرین (وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ) و هر چيز زندهاى را از آب پديد آورديم سوره انبیا آیه ۳۰ یخچال های طبیعی یخچال طبیعی یا یَخرود تودهای یخ است که بر اثر نیروی گرانش از ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا