مرجـع دانـش پارس

مرجـع دانـش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 922
  • بازدید دیروز : 687
  • بازدید کل : 3985917

راهبردهای بازاریابی توسعه سر پل ذهاب با استفاده از رويكرد تحليل عوامل استراتژيک(SWOT)


راهبردهای بازاریابی توسعه سر پل ذهاب با استفاده از رويكرد تحليل عوامل استراتژيک(SWOT)

نوع فایل:Word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات :16

سال انتشار : 1395

چکیده

شهرستان سر پل ذهاب يكي از شهرستان­هاي استان كرمانشاه است كه به دليل موقعيت ويژه خود و به لحاظ موقعيت مرزي از اهميت ويژه­اي در طول تاريخ برخوردار بوده است و تا قبل از جنگ تحميلي و به تصرف قواي متجاوز عراقي درآمدن، داراي رونق خاصی خصوصاٌ از لحاظ اقتصادي بوده است. متأسفانه در زمان تصرف، از اين شهر جز تلي از خاكستر باقي نماند و مردم آن يا به شهادت رسيده يا به شهرهاي ديگر استان و نقاط ديگر كشور مهاجرت كردند. از آنجا که بعد از جنگ و حتی در زمان بازسازی طرح­های مناسبی با توجه به موقعیت و شرایط طبیعی و مکانی این منطقه تهیه نشد، این شهر هیچگاه رونق گذشته خود را باز نیافت.

واژگان کلیدی

سرپل ذهاب،راهبردهای بازاریابی،تحليل عوامل استراتژيک،SWOT

 


مبلغ قابل پرداخت 14,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1777

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما