نوع فایل:PDF
تعداد صفحات :8
سال انتشار : 1395
چکیده
امروزه نظام آموزش و پرورش بنا به ضرورت تغییرات اجتماعی یکی از سازمانهای پیچیده و بزرگ اجتماعی در هر کشویذمحسوب می شود و با رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیوندی ناگسستنی دارد و بتدریج از یک حالت ساده ابتدایی به یک حالت پیچیده درآمده است. تنوع موضوعات معماری، استفاده از روشهای تحقیق متفاوتی را امکانپذیر میسازد. از اینرو شناخت دقیق موضوع به انتخاب روش مناسب تحقیق کمک میکند. هدف تحقیق حاضر، انتخاب روش تحقیقی است که بتوان به کمک آن به همگرایی دانش آموزان در فضای مناسب معماری بر اساس ویژگی های محیطی و ایده های معمارانه دست یافت بسیار حائز اهمیت می باشد. این تحقیق برپایه تلفیق نظریات مرتبط با موضوع تحقیق، از روش تحقیق پیمایشی وتوصیفی - تحلیلی و براساس تست خلاقیت عابدی و انگیزه پیشرفت هرمنس تدوین شده است. این پرسشنامه ها توسط 90 نفر از دانش آموزان دبیرستان شهید مطهری ساری پر شده است، افراد به دو گروه پژوهش محور و آموزش محور تقسیم شده اند، آزمون در شرایطی برگزار شد که شرکت کنندگان در کلاسهای جدا به مدت 2 ماه تحت آموزش بوده اند، تا شرایط آزمون برقرار باشد. در پایان تلاش شد تا بتوانیم تاثیر عواملی چون انگیزه، آرامش و آسایش کالبدی، تعاملات را در تغییر میزان خلاقیت بررسی کرده و به تهیه اصول معمارانه ای برای طراحی فضاهای آموزشی خلاق در جهت ارتقاء خلاقیت جمعی دست پیدا کنیم
واژگان کلیدی
همگرایی، معماری، انگیزه ،خلاقیت
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
مدیریت، سیاست گذاری و اقتصاد سلامت نوع فایل: PowerPoint تعداد اسلاید (ها): 18 چکیده: محصولات توليد شده 1. ماتريس فن آوري- محصول/خدمت 2. تحليل STEEP V 3. تحليل SWOT 4. پيش نويس چشم انداز ماتريس فن آوری-محصول/خدمت پانل مديريت، سياست گذاري و اقتصاد ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا