نوع فایل:PDF
تعداد صفحات :14
سال انتشار : 1395
چکیده
دنیای کسب و کار امروز هیچ فعالیتی را بدون همراهی نشان تجاری متصور نیست. نشان تجاری به عنوان شناسه کالا و خدمات اکنون به عنوان الگویی برای بخش بندی بازار مصرف کنندگان و رفتار آنان شناخته می شود. این اثر بخشی تا مرز فرهنگ سازی در ملل مختلف پیشروی کرده است تا جایی که استفاده از یک برند مشخص نه تنها یک فرد را از سایر افراد جامعه بلکه یک ملت را از سایر ملل دیگر متمایز می سازد. این اعجاز نام تجاری است که دانش بازاریابی را محسور خود ساخته است وعرصه کسب و کار بین المللی را به یک میدان جنگ همیشگی تبدیل کرده است. امروزه رقابت کشورها در توسعه قدرت فراملی بر پایه میزان نفوذپذیری نشان های تجاری شرکت های تابعه خود در عرصه جهانی قرار گرفته است. از آنجایی که برند یا نشان تجاری یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه کسب وکار ها چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین المللی است لزوم طراحی دقیق آن برمبنای موقعیت امروز و آینده محصول امری حیاتی است این مقاله با معرفی نشان تجاری به بررسی تاثیرات آن بر رفتار مصرف کننده می پردازد.
واژگان کلیدی
نشان تجاری، رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، فروش
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
طرح جابر لاکپشت طرح جابر لاکپشت مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما. بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...
روشی برای حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی با توجه به درجه عضویت ضرایب سیستم های فازی ایران برنامه ریز خطی با داده های فازی در این تحقیق بررسی می شوند روش های مختلف برای حل مسائل برنامه ریزی چند هدفی و حل مسائل برنامه ریزی فازی منابع و تمام ضرایب فازی تابع عضویت با مثال های عددی ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا