نوع فایل :PDF
تعداد صفحات :
سال انتشار :
چکیده
This book examines the concepts of open innovation, crowdsourcing and co-creation from a holistic point of view and analyzes them considering their suitability to the tourism industry. Methods, theories and models are discussed and examined regarding their practical applicability in tourism. The book illustrates the theoretical mechanisms and principles of Open Innovation, Crowdsourcing and Co-creation with case studies and best practices examples. In addition to the scientific target group, the book is a useful resource for managers of the entire tourism industry. First, the book presents the theoretical fundamentals and concepts in 11 specific chapters. This basis is then enriched by three parts with case studies, focusing on information, creation and provision respectively. Finally in a concluding part the editors sum up the book and give an outlook on the implications, learnings and future perspectives of open innovation, crowdsourcing and collaborative consumption in the tourism industry
واژگان کلیدی
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 73.1 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 به نام ايزد منان بررسي توليد به روش ماشينكاري به وسيله تخليه الكتريكي اسپارک اسپارك عمل موضعي است كه با تناوب زماني، براده هارا به صورت حجم هاي فلزي كوچك (آرد مانند) بتدريج از سطح قطعه كار جدا مي سازد كه به ... ...
در کتاب صوتی معجزه شکرگزاری ، ۲۸ تمرین وجود دارد که به گونه ای ویژه طراحی شده است تا به شما بیاموزد که چگونه نیروی قدرشناسی را به کار بگیرید و سلامت ، پول، شغل و روابط خود را بهبود بخشید و کاری کنید تا کوچکترین خواسته ها و بزرگترین آرزوهاتان به حقیقت بپیوندد. شما همچنین ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا