نوع فایل :PDF
تعداد صفحات :6
سال انتشار :1394
چکیده
این مقاله در مورد مدلهای اصطکاکی استفاده شده برای مدل کردن نیروی اصطکاک جاده و تایر و ارائه بهترین مدل برا ی تخمین نیروی اصطکاک است. مسائل و مشکلات مربوط به پیشبینی نیروی اصطکاک جاده و تایر در صنعت خودروسازی، بویژه برای تامین ایمنی خودروهای مدرن دارای اهمیت ویژهای است، از آنجا که اصطکاک مکانیزم اصلی برای تولید نیرو در خودرو است، توصیف دقیق و درست نیروی اصطکاک تولید شده در سطح مشترک جاده و تایر خیلی مهم است و روشهای گوناگونی برای مدل نیروی اصطکاک جاده و تایر وجود دارد. در این مقاله انواع مختلف مدلهای استاتیکی و دینامیکی را کهدر خودروها برای تخمین نیروی اصطکاک جاده و تایر ارائه شده است، مورد بررسی قرار گرفته است و مزایا و معایب هر کدام از این مدلها بیان شده است و پس از مقایسه بین این مدلهای اصطکاکی جاده و تایر از نظر کارکردی، مدل اصطکاکی لوگری متمرکز میانگین که دارای مناسبترین مدل اصطکاکی جاده و تایر را که دارای کمترین خطای مدل و دارای بیشتریندقت درشبیهسازیها باشد پیشنهاد میشود، که این مدل به منظور رفع خطاهای حالت ماندگار مدل اصلی لوگری ارائه می-شود.
واژگان کلیدی
اصطکاک، مدل دینامیکی، مدل لوگری
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 2.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 55 آئين نامه خريد خدمات مشاوره (بند ” هـ ” ماده 29 قانون برگزاري مناقصات) به نام ایزد یکتا ماده 29- قانون برگزاري مناقصات: در موارد زير الزام به برگزاري مناقصه نيست:... هـ - خريد خدمات مشاوره اعم از مهندسي مشاور و ... ...
حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 28 بسم الله الرحمن الرحيم تعريف و اپيدميولوژي حوادث غير مترقبه Disaster مقدمه : زندگي بشر همواره باحوادث غير مترقبه همراه بوده است . Disaster Disaster حوادث غير مترقبه منجر به : - خسارات مالي ونابساماني اقتصادي ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا