مرجع دانش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 454
  • بازدید دیروز : 679
  • بازدید کل : 252599

پیوند ها

آمار بازدید سایت

بررسی رابطه ی بین سبک یادگیری انطباق یابنده با خلاقیت دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمائی شهرستان آمل


بررسی رابطه ی بین سبک یادگیری انطباق یابنده با خلاقیت دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمائی شهرستان آمل

نوع فایل:PDF

تعداد صفحات:7

سال انتشار:1394

چکیده

هدف پژوهش حاضر، سنجش رابطه بین سبک یادگیری انطباق یابنده با خلاقیت دانش آموزان شهرستان آمل می باشد. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی، همبستگی بوده و اطلاعات آن از طریق کتابخانه برای تدوین مبانی نظری و ادبیات تحقیقاستفاده گردید. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی آمل به تعداد 0033 نفر بودند و با استفاده از جدول مورگان تعداد 083 نفر بعنوان نمونه مورد مطالعه انتخاب گردید. برای پژوهش حاضر از روش آماری همبستگی و رگرسیون جهت سنجش آزمون آماری استفاده گردید. یافته های حاصل از آزمون ها نشان می دهد که بین بسط خلاقیت، سیالی خلاقیت ، ابتکار خلاقیت و انعطاف پذیری خلاقیت با سبک یادگیری انطباق یابنده رابطه وجود دارد

واژگان کلیدی

سبک یادگیری انطباق یابنده، ابتکار خلاقیت، سیالی خلاقیت ، بسط خلاقیت، انعطاف پذیری خلاقیت.


مبلغ قابل پرداخت 2,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 90

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما