نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:7
سال انتشار:1394
چکیده
هدف پژوهش حاضر، سنجش رابطه بین سبک یادگیری انطباق یابنده با خلاقیت دانش آموزان شهرستان آمل می باشد. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی، همبستگی بوده و اطلاعات آن از طریق کتابخانه برای تدوین مبانی نظری و ادبیات تحقیقاستفاده گردید. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی آمل به تعداد 0033 نفر بودند و با استفاده از جدول مورگان تعداد 083 نفر بعنوان نمونه مورد مطالعه انتخاب گردید. برای پژوهش حاضر از روش آماری همبستگی و رگرسیون جهت سنجش آزمون آماری استفاده گردید. یافته های حاصل از آزمون ها نشان می دهد که بین بسط خلاقیت، سیالی خلاقیت ، ابتکار خلاقیت و انعطاف پذیری خلاقیت با سبک یادگیری انطباق یابنده رابطه وجود دارد
واژگان کلیدی
سبک یادگیری انطباق یابنده، ابتکار خلاقیت، سیالی خلاقیت ، بسط خلاقیت، انعطاف پذیری خلاقیت.
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 531.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 بنام خدا ریاضی چهارم دبستانتقسیم و بخش پذیری تقسیم و بخش پذیریبرای شروع درس ، با یک مثال مبحث را آغاز می کنیم .می خواهیم 17 شکلات را به بسته های 3 تایی تقسیم کنیم .می بینیم که 4 دسته ی 4 تایی درست می شود و یک ... ...
حجم فایل : 5.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 68 1 بسم الله الرحمن الرحیم تعيين موقعيت با GPS 2 1 - مفاهيم تعيين موقعيت 2 - آشنايي با روشهاي تعيين موقعيت با اجرام سماوي3 - تشريح روش تعيين موقعيت GPS 4 - تشریح روشهای برداشت اطلاعات با GPS5 – استفاده از GPS ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا