نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:7
سال انتشار:1394
چکیده
هدف پژوهش حاضر، سنجش رابطه بین سبک یادگیری انطباق یابنده با خلاقیت دانش آموزان شهرستان آمل می باشد. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی، همبستگی بوده و اطلاعات آن از طریق کتابخانه برای تدوین مبانی نظری و ادبیات تحقیقاستفاده گردید. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی آمل به تعداد 0033 نفر بودند و با استفاده از جدول مورگان تعداد 083 نفر بعنوان نمونه مورد مطالعه انتخاب گردید. برای پژوهش حاضر از روش آماری همبستگی و رگرسیون جهت سنجش آزمون آماری استفاده گردید. یافته های حاصل از آزمون ها نشان می دهد که بین بسط خلاقیت، سیالی خلاقیت ، ابتکار خلاقیت و انعطاف پذیری خلاقیت با سبک یادگیری انطباق یابنده رابطه وجود دارد
واژگان کلیدی
سبک یادگیری انطباق یابنده، ابتکار خلاقیت، سیالی خلاقیت ، بسط خلاقیت، انعطاف پذیری خلاقیت.
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 5.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 27 به نام خداوند جان آفرین (وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ) و هر چيز زندهاى را از آب پديد آورديم سوره انبیا آیه ۳۰ یخچال های طبیعی یخچال طبیعی یا یَخرود تودهای یخ است که بر اثر نیروی گرانش از ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا