نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:19
سال انتشار:1394
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر گرایش به مشتری بر عملکرد با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی انجام پذیرفت. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها، توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را مدیران و کارکنان بانک مسکن کلانشهر قم به تعداد 051 نفر تشکیل داده اند که براساس جدول نمونه گیری استاندارد کرجسی مورگان ، 011 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای -دسترسی به نمونه در این تحقیق، از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های بود. برای تجزیه و تحلیل آماری یافته ها، از مدل معادلات ساختاری( smartpls) استفاده شدهاست. نتایج تحقیق نشان داد که: گرایش به مشتری بر عملکرد تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین گرایش به کارافرینی بین ، گرایش به مشتری و عملکرد نقش میانجی ابفا می کند
واژگان کلیدی
گرایش به مشتری ، گرایش به کارآفرینی ، عملکرد ، مدل معادلات ساختاری
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
زیپ دریافتی شامل دو فایل اکسل و ورد است. اکسل فرمول بندی شده و برای محاسبات است و ورد بعنوان گزارش انجام پروژه. شیت اصلی اکسل اونی است که اسم فارسی دارد و باقی شیت ها اطلاعات تکمیلی آزمایش هستند. این آزمایش سه محوری با سه فشار همه جانبه متفاوت بر روی خاک ماسه ای بدون ... ...
حجم فایل : 1.5 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 27 سنجه های حقوق گیرنده خدمت در اعتباربخشی اهم مباحث حقوق بیمار در ایران منشور حقوق بیمار در سال 1380 توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تدوین گردید که شامل 10 بند بود.این منشور دارای کاستی هایی بود لذا ... ...
حجم فایل : 4.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 30 اصول و اهداف کلاسهای آمادگی برای زایمان مقدمه بارداري يك مرحله تكاملي مهم در زندگي زنان مي باشد و شناخت فرايندهاي طبيعي و روان شناختي آنان مي تواند در روند طبيعي دوران بارداري و حين زايمان و پس از آن تأثير مهمي ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا