نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:19
سال انتشار:1394
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر گرایش به مشتری بر عملکرد با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی انجام پذیرفت. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها، توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را مدیران و کارکنان بانک مسکن کلانشهر قم به تعداد 051 نفر تشکیل داده اند که براساس جدول نمونه گیری استاندارد کرجسی مورگان ، 011 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای -دسترسی به نمونه در این تحقیق، از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های بود. برای تجزیه و تحلیل آماری یافته ها، از مدل معادلات ساختاری( smartpls) استفاده شدهاست. نتایج تحقیق نشان داد که: گرایش به مشتری بر عملکرد تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین گرایش به کارافرینی بین ، گرایش به مشتری و عملکرد نقش میانجی ابفا می کند
واژگان کلیدی
گرایش به مشتری ، گرایش به کارآفرینی ، عملکرد ، مدل معادلات ساختاری
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 447.4 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 7 بنام خدا الکتریسیتهفیزیک هشتم-فصل 9 میله شیشه ای + و پارچه ابریشمی- میله پلاستیکی _ و پرچه پشمی +میله شیشه ای + و پارچه پلاستیکی _ الکتریسیته مالشی رسانا – نارساناالقای بارالکتریکیالکتروسکوپمدار الکتریکی میزان ... ...
حجم فایل : 5.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 27 به نام خداوند جان آفرین (وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ) و هر چيز زندهاى را از آب پديد آورديم سوره انبیا آیه ۳۰ یخچال های طبیعی یخچال طبیعی یا یَخرود تودهای یخ است که بر اثر نیروی گرانش از ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا