نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:9
سال انتشار:1395
چکیده
با توجه به پویایی و پیچیده تر شدن کسب وکار نسبت به گذشته و تغییرات بسیار شدید و ناگهانی در بازار وبه کار گیری روز افزون افراد جامعه از فناوری های اطلاعات ، نیاز به بازاریابی کار آفرینانه بیش از پیش احساس می شود به صورتی که برای بقای کسب و کارها باید از بازاریابی های مرسوم و سنتی فاصله گرفت و یکی از بخشهای مهم هر کسب و کار ، ترویج محصول یا خدمات ارائه شده می باشد که در این مقاله سعی شده که پس از تعریفبازاریابی کارآفرینانه و بیان تفاوت آن با بازاریابی های مرسوم ، به تاثیر ابعاد رابطه ای ، ساختاری و شناختی از طریق ایجاد شبکه های غیر رسمی ، بر بازاریابی کار آفرینانه و نقش ایجاد شبکه های غیر رسمی جهت ترویج وتاثیر این عامل بر روی سایر عوامل موجود در بازاریابی کارآفرینانه پرداخته شود.
واژگان کلیدی
بازاریابی کارآفرینانه ، شبکه غیر رسمی ،ترویج ،تشخیص فرصت، نوآوری
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 5.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 27 به نام خداوند جان آفرین (وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاء كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ) و هر چيز زندهاى را از آب پديد آورديم سوره انبیا آیه ۳۰ یخچال های طبیعی یخچال طبیعی یا یَخرود تودهای یخ است که بر اثر نیروی گرانش از ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا