نوع فایل:PDF
تعداد صفحات :8
سال انتشار : 1394
نویسنده
میلاد بخارایی نیا - کارشناس ارشد مدیریت کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر
چکیده
این تحقیق به بررسی نقش فنآوری اطلاعات و ارتباطات بر اثربخشی دوره های آموزشی از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان قزوین پرداخته است. روش تحقیق مورد استفاده برای رسیدن به مقاصد این پژوهش، روش مقطعی و نوع تحقیق شبهآزمایشی است و از نظر هدف از نوع تحقیق کاربردی میباشد. ابزار تحقیق پرسشنامه است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل 044 نفر از کارشناسان بودند که از این تعداد بر اساس فرمول کوکران، 811 نفر بعنوان نمونه به کمک روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. یافته ها نشان داد از نظر کارشناسان، فنآوری های اطلاعات و ارتباطات در قابلیت دسترسی به دوره های آموزشی نقش دارند، فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات در مقرون به صرفه بودن دوره های آموزشی نقش دارند و فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات در ارائه محتوی آموزشی نقش دارند
واژگان کلیدی
فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات ICT/ اثربخشی، آموزش، دورههای آموزشی، قابلیت دسترسی، مقرون به صرفه بودن ، ارائه محتوی آموزشی
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
51 اسلاید، حاوی کلیات (به زبان فارسی)، سنسورگذاری، نمونه سازی و بخشی از خروجیهای دستگاه سانتریفیوژ منابع مورد استفاده: •Milad Aghamolaei, Alireza SaeediAzizkandi, Abbas Ghalandarzadeh,Evaluation of fault rupturepropagation through earth dams subjected to reverse ... ...
حجم فایل : 531.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 بنام خدا ریاضی چهارم دبستانتقسیم و بخش پذیری تقسیم و بخش پذیریبرای شروع درس ، با یک مثال مبحث را آغاز می کنیم .می خواهیم 17 شکلات را به بسته های 3 تایی تقسیم کنیم .می بینیم که 4 دسته ی 4 تایی درست می شود و یک ... ...
حجم فایل : 5.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 68 1 بسم الله الرحمن الرحیم تعيين موقعيت با GPS 2 1 - مفاهيم تعيين موقعيت 2 - آشنايي با روشهاي تعيين موقعيت با اجرام سماوي3 - تشريح روش تعيين موقعيت GPS 4 - تشریح روشهای برداشت اطلاعات با GPS5 – استفاده از GPS ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا