نوع فایل:Word قابل ویرایش
تعداد صفحات:10
سال انتشار:1395
چکیده
دردنیای پررقابت امروزی برای داشتن موقعیتی مسلط در بازار علاوه بر ارایه محصولات با کیفیت به مشتریان که از ان می توان به عنوان اهرم ایجاد کننده مزیت رقابتی بادوام نام برد، عواملی چون اعتماد، رضایت و وفاداری، برای کسب اشتیاق مشتری مورد نیاز است. براین اساس، اهمیت رضایت، اعتماد، وفاداری و حفظ مشتری در توسعه استراتژی های بازار گرا ومشتری محور را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. ازدیدگاه سازمان هر مواجه با مشتری یک فرصت برای اثبات ظرفیت های سازمان به عنوان عرضه کننده خدمات است که بایستی سریعا تصویر ذهنی از کیفیت سازمان را در جهت رضایت، وفاداری و در نهایت اشتیاق مشتری برای خرید و انجام معامله مجدد با خود افزایش دهد، واین امتیازی است که می بایست توسط سازمان ها کسب گردد. هر سازمانی می بایست دستیابی به سود و پیشرفت را درگروی همین وفاداری و اشتیاق مشتریان خود بدانند. اشتیاق و وفاداری پاسخ عاطفی مصرف کننده به استفاده از یک محصول یا خدمت می باشد، که اقدام به خرید را تقویت می کند. اشتیاق زمانی برای مشتری رخ می دهد که خدمات دریافت شده بالاتر از حد انتظارات مشتری باشد و مشتری بداند در محصولات و خدمات آینده ویژگی های منحصر به فردی به خدمت دریافتی آنان افزوده می شود. مقاله حاضر درصدد شناسایی عوامل موثر براشتیاق مشتری بوده وقصدد دارد مدلی را بدین منظور ارائه نماید. ابعاد متغیرهای کیفیت ادراک شده و انتظارات مشتری ، شکایت مشتری و اعتماد سازی درجهت ارزش ادراک شده، رضایت و وفاداری مشتری و در نهایت اشتیاق مشتری ارایه می شود. مدل ارایه شده دراین تحقیق از مدل ACSI الهام گرفته شده است.
واژگان کلیدی
اشتیاق مشتری، رضایت مشتری، شکایت مشتری، اعتااد سازی، وفاداری
مبلغ قابل پرداخت 14,200 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 723.4 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 33 بنام خدا سقوط آزاد تعریف سقوط آزاد به حرکتی گفته می شود که به جسم فقط و فقط نیروی وزن وارد شود. نکته 1) حرکت سقوط آزاد می تواند رو به بالا یا رو به پایین (با سرعت اولیه یا بدون سرعت اولیه) باشد.2) شتاب حرکت ... ...
حجم فایل : 2.6 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 50 بنام خدا اینترا آئورتیك بالون پمپ اینترا بالون پمپ یك دستگاه اختصاصی كمكی قلب میباشد در این روش یك كاتتر بالون دار را از طریق شریان فمورال وارد آئورت نزولی كرده و در هنگام سیستول بطن و انقباض بطن چپ وهنگام بسته ... ...
حجم فایل : 2.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 46 بسم الله الرحمن الرحيم راهبردها,وضعیت و سیاستگذاری بخش انرژی ایران و جهان معرفي معاونت امور انرژی وزارت نیرو نیز بر اساس قانون برنامه دوم توسعه جمهوری اسلامی ایران و با هدف منطقی کردن مصرف انرژی در همه بخشهای ... ...
دانلود پاورپوینت پزشکی ( بیوشیمی بارداری biochemistry of pregnancy ) (۳۴ اسلاید انگلیسی و فارسی) پروتئينهاي اختصاصي بارداري متعددي وجود دارد كه همگي از تروفوبلاستها نشئت ميگيرند كه رايجترين آنها كه مورد اندازهگيري قرار ميگيرد هورمون HCG است. اين هورمون پس از سنتز به ... ...
حجم فایل : 2.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 24 بسم ا...الرحمن الرحيم در حال حاضر 100درصد از خانواده هاي شهري و بیش از 95درصد از خانواده هاي روستايي از خدمات شبکه برق در کشور استفاده مي کنند. با توجه به افزايش سطح رفاه عمومي و افزايش مشترکين برق و استفاده ... ...
حجم فایل : 446.1 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 11 بنام خدا آرایه ادبیجلسه12مبحث :علاقه های مجاز مبحث: درس چهاردهم: علاقه های مجاز علاقه های مجاز: رایج ترین علاقه های مجاز: *علاقه: پیوندی که بین حقیقت و مجاز وجود دارد و باعث آفرینش مجاز می شود(رابطه میان معنی ... ...
حجم فایل : 215.4 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 16 انواع استراتژی ها در عمل استراتژي ها در عمل :یک سازمان می تواند از 13 نوع استراتژي استفاده نماید آنها بدین قرارنداستراتژي هاي یکپارچگی-1 یکپارچگی عمودي به بالا-2 یکپارچگی عمودي به پایین-3 یکپارچگی افقی ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا