نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:14
سال انتشار:1395
چکیده
زمانی که بازاریابی داخلی به طور اثربخشی به اجرا درآید، منجر به رضایتمندی کارکنان خواهد شد و اینرضایت باعث ایجاد رفتار مثبت در تعامل با مشتریان و بهبود خدمت به آنها میشود و نتیجه این فرآیند رضایت مشتریان بیرونی خواهد بود. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان (مطالعه موردی: شرکت کاله)می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و کارکنان شرکت کاله می باشد که تعداد آنها برابر با 986 نفر بوده است. در این پرسشنامه تحقیق حاضر بر اساس مطالعات توومارتین 51 در نظرگرفته شده است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار لیزرل2 به این نتیجه رسیده شد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان تاثیر معناداری دارد.
واژگان کلیدی
تعهد، بازاریابی داخلی، نگرش کاری کارکنان،: شرکت کاله
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 87.2 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 نقد و بررسی مفهوم رفاه جلسه دوم : نقد و بررسی مفهوم رفاه مرور مباحث جلسه اولتعاریف مفهومی رفاه 1. امنیت / تامین آتیه 2. تامین نیازهای اساسی 3. خوشبختی و نشاط 4. برآورده شدن ترجیحات / رضایت خاطر 5. استحقاق / ... ...
قالب وبسایت فروشگاه اینترنتی دی جی کالا با Html و Css و جاوا اسکریپت با قیمتی استثنایی!!! جذابترین وبسایت فروشگاه اینترنتی با درصد تشابه بالای 90 درصد با وبسایت دی جی کالا !!! توجه توجه: کاهش قیمت محصولات!! قالبی جذاب و زیبا برای فروش انواع ... ...
حجم فایل : 3.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 اندیشه های سیاسی شهید مطهری روش شناسیشهید مطهری در زمینه روش شناسی یک مشرب منعطف را دنبال کرده است. نه خود را به قیاس محدود می کند و نه این که اسیر استقرا و اسلوب تجربی می شود. انسان باید جایگاهش را بشناسد و ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا