
نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:14
سال انتشار:1395
چکیده
زمانی که بازاریابی داخلی به طور اثربخشی به اجرا درآید، منجر به رضایتمندی کارکنان خواهد شد و اینرضایت باعث ایجاد رفتار مثبت در تعامل با مشتریان و بهبود خدمت به آنها میشود و نتیجه این فرآیند رضایت مشتریان بیرونی خواهد بود. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان (مطالعه موردی: شرکت کاله)می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و کارکنان شرکت کاله می باشد که تعداد آنها برابر با 986 نفر بوده است. در این پرسشنامه تحقیق حاضر بر اساس مطالعات توومارتین 51 در نظرگرفته شده است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار لیزرل2 به این نتیجه رسیده شد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان تاثیر معناداری دارد.
واژگان کلیدی
تعهد، بازاریابی داخلی، نگرش کاری کارکنان،: شرکت کاله
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 5.6 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 73 سمینار درس کنترل پیشبین مبتنی بر مدل (MPC) کنترل پیشبین مبتنی بر مدل در سیستم های وقایع گسسته MPC on Discrete Event Systems فهرست مطالب مقدمه ای بر سیستم های وقایع گسستهدلیل معرفی سیستم های وقایع گسستهمثالهایی ... ...
حجم فایل : 4.6 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 1 a 2 روشتولید ، انتقال و توزیع برق 3 روش های تولید برقنیروگاه های آبینیروگاه های گازی نیروگاه های بخاری تولید ، انتقال و توزیع انرژی برق 4 روش های تولید برقنیروگاه های سیکل ترکیبینیروگاه های اتمینیروگاه های ... ...
حجم فایل : 384.7 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 44 بنام خدا نظام سلامت در سوئد نظام سلامت کشور سوئد نوع حکومت: سلطنت مشروطهپایتخت : استکهلمدین : مسیحیواحد پول: کرون سوئدزبان رسمی: سوئديمتوسط طول عمر (امید به زندگی): 83 سالجمعیت: 9,415,295 نفر ( 2011)مساحت : ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا