نوع فایل:PDF
تعداد صفحات :9
سال انتشار : 1395
چکیده
با الهام گرفتن از شباهت اعتماد بین انسان ها و اندازه گیری های فیزیکی، یک چارچوب اعتماد پیشنهادی برای شبکه های اجتماعی در نظر گرفته ایم. ازجمله تعریف معیارهای اعتماد و ترکیبات دیگر آنها که هم در سطح های اعتماد بشر و هم عدم قطعیت هستند و باید کاربرپسند نیز باشد. در این مقاله، هدف ما مکانیزم هایی برای مدیریت و استنتاج اعتماد در شبکه های اجتماعی است. بر اساس چارچوب اعتماد، چند مکانیزم های امنیتی جدید پیشنهاد کردیم ازجمله فیلترکردن اطلاعات در شبکه های اجتماعی و افزایش بهره وری از تبلیغات و نفوذ در شبکه های اجتماعی.
واژگان کلیدی
اعتماد شبکه های اجتماعی، استنتاج اعتماد، معیارهای اعتماد، مکانیزم اعتماد
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 126.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 20 SWFSmall Web Flash امروزه SWF، استانداردي جهاني براي ايجاد انيميشن بُرداري در وب به شمار ميرود. اين فرمت توسط شركت ماكرومديا ابداع شده است. نرمافزار Flash MX كه محصول شركت ماكرومديا است، اولين نرمافزاري ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا