
نوع فایل :PDF
تعداد صفحات :17
سال انتشار :1395
چکیده
تجارت الکترونیک در سالهای اخیر رشد سریعی داشته است اما آنچه که به آن استمرار می دهد اعتمادسازی بین مشتریان و فروشندگان اینترنتی است. لازم به ذکر است ریسک ها و تهدید های این سبک ازتجارت، مانع از فراگیری و ایجاد اعتماد و توسعه تجارت الکترونیک شده است. در این نوشتار تلاش شده،ابتدا با تشریح اهمیت اعتماد و بررسی ریسک های موجود در تجارت الکترونیک حساسیت این مساله تبیین گردد و در ادامه با رعایت راهکارهایی که ارائه می شود فروشندگان اینترنتی می توانند در جهت توسعه تجارت الکترونیک گام های موثری بردارند. جهت تکمیل تحقیقات در این زمینه ابتدا داده ها را ازطریق توزیع پرسشنامه جمع آوری کرده ایم سپس با استفاده از کشف روابط پنهان داده ها را آنالیز کرده و در نهایت به نتایج مناسبی دست یافته ایم که فروشگاه های اینترنتی با لحاظ کردن این موارد میتوانند جهت افزایش جلب اعتماد و کاهش ریسک های موجود، گامی موثر بردارند
واژگان کلیدی
تجارت الکترونیک، اعتماد الکترونیک، توسعه، ریسک، راهکارهای افزایش اعتماد
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 412.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 37 بنام خدا ارزیابی عملکرد سیستم مولتی پلکس خودرو معنای لغوی مالتی پلکس چندجزئی بودن است و به هر مجموعه که دارای تعدادی عضو همراستا در یک هدف مشخص باشد ، مالتی پلکس گفته می شود. این اعضا باید خصوصیت مشترکی دارا ... ...
حجم فایل : 2.6 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 83 رئوس مطالب معرفیمقدمه: تعاریف تفکر نقادرابطه ان با حل مسئله و تصمیم گیریمشکلات موجود و نیاز به تفکر نقادمدیریت اطلاعات و لزوم تفکر نقاداستدلال و لزوم تفکر نقاد تفکر نقاد ودیگر حیطه ها (موفقیت شغلی،هوش..) گروه ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا