نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:10
سال انتشار:1394
چکیده
مهمترین سرمایه سازمان ها و ارگان ها بی شک مشتریان آنها هستند. مشتریان به علت اینکه رابطه مستقیم با اقدامات سازمان دارند بسیار پرارزش می باشند و با تهدیدات و سوال های عملیاتی صنایع ارتباط دارند. جلب رضایت مشتریان راه رسیدن به موفقیت و اهداف کلان یک بنگاه است و مدیران ارشد این را به خوبی می دانند اما همه مشتریان به یک اندازه در این راستا نقش ایفا نمی کنند، بنابراین رضایت مشتریان کلیدی و ایجادوفاداری در آنها بسیار حائز اهمیت است در نتیجه لازم است، سیستمی جامع در حد سازمان برای جذب و نگهداری این مشتریان طراحی و اجرا شود. این گونه سیستم ها را مدیریت ارتباط با مشتری می نامند. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از عملیات کسب و کار، فناوری های جدید و راهکارهای لازم برای چرخه های حیاتی سازمان تشکیل شده است. مراحل آن عبارتند از طراحی و تجزیه، تحلیل، طراحی و اجرا که همگی در CRM گردآوری شده است. CRM با توجه به استراتژی عملیاتی کار، انتخاب نرم افزار مناسب و ارزیابی و کنترل های پس اجرا است. در B2B ارگان ها ، نه تنها باید مشتریان خود را بشناسند بلکه باید واسطه های خرید نیز شناسایی شوند
واژگان کلیدی
مشتری مداری، CRM ، استراتژی های فروش، بازاریابی، وفاداری
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
به نام خدااین دستورالعمل جامع ابطال سحر و جادو و طلسمات و حل مشکل تسخیرات و اذیت اجنه هست.برای تهیه این دستورالعمل که شامل چندین روش برای پاکسازی و ابطال سحر هست چند سال زحمت کشیده شده و مطالعات فراوان انجام شده همچنین تجربه پاکسازی و عمل ابطال سحر حضوری هموطنان عزیز نیز ...
حجم فایل : 1.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 36 بنام خدا سند اولويتبندي راههاي استاني ضرورت:بدليل درخواست بيش از حد استانها براي نوسازي و ساخت راه ادارات كل هميشه با كمبود بودجه و زمان مواجه هستند لذا اولويتبندي راههاي استاني آنها براي شروع يا ادامه ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا