نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:12
سال انتشار:1394
چکیده
تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای در بیمه ایران استان تهران انجام شده است و به همین منظور در این تحقیق، ابتدا سعی شده تا مدلهای موجود در زمینه فرهنگ سازمانی و بازاریابیرابطه مند شناسایی گردد و سپس با توجه به آنها یک مدل نظری جهت تحقیق حاضر انتخاب شود. سپس عوامل معرفی شده در مدل بر روی جامعه آماری مورد نظر و نمونه آماری که 251 نفر از کارکنان بیمه ایراناستان تهران بودند مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت. سپس با استفاده از نرم افزار SPSS آزمون های آماری صورت گرفت .نتیجه تحقیق نشان داده است که همه ابعاد فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای تاثیر معنی داری دارند.
واژگان کلیدی
فرهنگ سازمانی، بازاریابی رابطه ای، بیمه
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 34 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: چو قران بخوانند ، دیگر خموش به آیات قران فرا دار گوش وَ اِذا قُــرِاءَ القُـــــران ،فَاستَمِعــوا لَه وَ اَنصتـوُا لَعَلَّکُم تُرحَموُن قران ... ...
حجم فایل : 56.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 23 بنام خدا الگوریتم ضرب اعداد صحیح بزرگ مسئله: ضرب دو عدد صحیح بزرگ u و v large _ integer prod ( large_integer u, large_integer v) { large_inreger x , y , w , z ; int n , m ; n = maximum(number of digits in ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا