
نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:8
سال انتشار:1394
چکیده
این تحقیق به بررسی نقش فنآوری اطلاعات و ارتباطات بر اثربخشی دوره های آموزشی از دیدگاه کارشناسان جهاد کشاورزی استان قزوین پرداخته است. روش تحقیق مورد استفاده برای رسیدن به مقاصد این پژوهش، روش مقطعی و نوع تحقیق شبهآزمایشی است و از نظر هدف از نوع تحقیق کاربردی میباشد. ابزار تحقیق پرسشنامه است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل 044 نفر از کارشناسان بودند که از این تعداد بر اساس فرمول کوکران، 811 نفر بعنوان نمونه به کمک روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. یافته ها نشان داد از نظر کارشناسان، فنآوری های اطلاعات و ارتباطات در قابلیت دسترسی به دوره های آموزشی نقش دارند، فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات در مقرون به صرفه بودن دوره های آموزشی نقش دارند و فنآوریهای اطلاعات و ارتباطات در ارائه محتوی آموزشی نقش دارند
واژگان کلیدی
فن آوریهای اطلاعات و ارتباطات ICT/ اثربخشی، آموزش، دورههای آموزشی، قابلیت دسترسی، مقرون به صرفه بودن ، ارائه محتوی آموزشی
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 412.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 37 بنام خدا ارزیابی عملکرد سیستم مولتی پلکس خودرو معنای لغوی مالتی پلکس چندجزئی بودن است و به هر مجموعه که دارای تعدادی عضو همراستا در یک هدف مشخص باشد ، مالتی پلکس گفته می شود. این اعضا باید خصوصیت مشترکی دارا ... ...
حجم فایل : 2.6 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 83 رئوس مطالب معرفیمقدمه: تعاریف تفکر نقادرابطه ان با حل مسئله و تصمیم گیریمشکلات موجود و نیاز به تفکر نقادمدیریت اطلاعات و لزوم تفکر نقاداستدلال و لزوم تفکر نقاد تفکر نقاد ودیگر حیطه ها (موفقیت شغلی،هوش..) گروه ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا