نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:13
سال انتشار:1395
چکیده
موفقیت هر کالایی در بازار رقابتی امروز علاوه بر کیفیت عملکرد و دوام آن، به فرم و ظاهر زیبای آن بستگی دارد. با پیشرفت تکنولوژی، عملکرد بالا در اغلب محصولات، ارزان یا گران قابل دسترسی است دراین میان توجه به ویژگیهای ظاهری محصولات مطابق با سلایق و خواستههای کاربران آنها میتواندعامل موثری در انتخاب آنها از سوی مشتریان باشد. شیرآلات منزل از جمله محصولاتی است که امروزه در فرمهای مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته است. شناسایی خواستههای فرمی کاربران در رابطه بااین محصول، میتواند طراحان و تولید کنندگان را در جهت افزایش رضایت مشتریان هدایت نماید.همچنین شیوههای متفاوت توصیف شیرهای مختلف توسط فروشندگان میتواند سبب تشویق خرید وترویج اصطلاحی خاص در میان عموم گردد. برای درک اینکه آیا الفبای مشترکی برای توصیف فرمی شیرها در میان کاربران و فروشندگان و نیز طراحان وجود دارد، از روش مهندسی کانسی استفاده شدهاست. تعداد 10 جفت واژه پرکاربرد در توصیف شیرآلات مورد آزمون قرار گرفتند. شیرهای موجود دربرندهای مختلف در 5 دستهی فرمی متفاوت دستهبندی شده و در میان کاربران و فروشندگان ایرانی مورد آزمون قرار گرفت. نتایج نشان داد که توافق نظر در میان مشتریان و فروشندگان در مورد برخی ازواژگان وجود دارد
واژگان کلیدی
شیرآلات، فرم ظاهری، مهندسی کانسی، تعامل مشتری و فروشنده
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
حجم فایل : 531.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 بنام خدا ریاضی چهارم دبستانتقسیم و بخش پذیری تقسیم و بخش پذیریبرای شروع درس ، با یک مثال مبحث را آغاز می کنیم .می خواهیم 17 شکلات را به بسته های 3 تایی تقسیم کنیم .می بینیم که 4 دسته ی 4 تایی درست می شود و یک ... ...
حجم فایل : 5.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 68 1 بسم الله الرحمن الرحیم تعيين موقعيت با GPS 2 1 - مفاهيم تعيين موقعيت 2 - آشنايي با روشهاي تعيين موقعيت با اجرام سماوي3 - تشريح روش تعيين موقعيت GPS 4 - تشریح روشهای برداشت اطلاعات با GPS5 – استفاده از GPS ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا