مرجـع دانـش پارس

مرجـع دانـش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 374
  • بازدید دیروز : 1040
  • بازدید کل : 4002327

ارائه برنامه راهبردی بانک گردشگری بر اساس مدل SWOT


ارائه برنامه راهبردی بانک گردشگری بر اساس مدل SWOT

نوع فایل:Word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات :14

سال انتشار : 1395

چکیده

صنعت گردشگري همچون صنايع ديگر بدون همكاري حوزه مالي و بانكداري نميتواند فعاليت داشته باشد.بخش بانكداري به عنوان يكي از مهمترين زيرساخت هاي هر صنعت است.مديريت جريان هاي مالي،تامين سرمايه هاي بخش هاي خصوصي و دولتي،ارائه تسهيلات اضطراري از عمده ترين فعاليت هاي بخش بانكداري در مسير همراهي با صنعت است.پوياي يك صنعت وابستگي شديدي به پويايي بخش هاي مالي پشتيبان دارد.در اين بين بانك ها به عنوان مهمترين تامين كننده سرمايه در توسعه و تداوم صنعت نقشي انكار ناپذير دارند. از سوي ديگر بانك ها مهمترين سازمان هاي مالي هستند كه تحت مالكيت دولت ، بخش خصوصي و يا هر دو به فعاليت مشغواند. در هر سازمان و شرکتی استراتژی از اهمیت زیادی برخوردار است .داشتن یک استراتژی برای دستیابی به اهداف و رقابت در محیط پویا برای هرسازمانی الزامی می باشد.برنامه ریزی استراتژیک ابزاری در اختیار سازمان ها می گذارد تا بتوانند تدوین و اجرای استراتژی را در وجوه مختلف سازمان دنبال کنند.برای داشتن یک استراتژی مطلوب نیاز است که کلیه مراحل تجزیه وتحلیل محیط درونی و بیرونی سازمان طی شود تا مدیران سازمان بتوانند تصمیم بگیرند که برای دستیابی به اهداف مورد نظر سازمان از چه استراتژی استفاده کنند.تدوین استراتژی کلان ،سازمان و شرکت را دررقابتی شدن کمک زیادی می کند. این پروژه در نظر دارد به تدوین و ارائه یک استراتژی از طریق مدل(SWOT) با استفاده از تجزیه و تحلیل محیط درونی و بیرونی بانک گردشگري به عنوان يك بانك تخصصي در حوزه صنعت گردشگري بپردازد.

واژگان کلیدی

بانک گردشگری،گردشگری،SWOT،برنامه راهبردی

 


مبلغ قابل پرداخت 14,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2660

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج طرح جابر برنج مناسب برای پایه اول، دوم و سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

دریافت فایل : طرح جابر برنج

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما