مرجـع دانـش پارس

مرجـع دانـش پارس

بانک جامع مقالات علمی-پژوهشی به زبان های فارسی و انگلیسی در بیش از پنجاه گرایش علمی-تحقیقاتی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 420
  • بازدید دیروز : 984
  • بازدید کل : 4023973

برآورد میزان آمادگی اعتماد الکترونیکی شرکت های تجارت الکترونیکی نوع شرکت با مشتری


برآورد میزان آمادگی اعتماد الکترونیکی شرکت های تجارت الکترونیکی نوع شرکت با مشتری

نوع فایل:PDF

تعداد صفحات :11

سال انتشار : 1395

چکیده

درتعاملات اجتماعی از اعتماد به عنوان یک سرمایه اجتماعی یاد می شود اما اعتماد درتجارت الکترونیکی مقوله فراتر از سرمایه اجتماعی بوده و در واقع قسمتی از دارایی شرکت محسوب می گرددزیرا بدون آن معامله در محیط آنلاین به سختی قابل انجام خواهد بود. اعتماد الکترونیکی عبارت از تمایل اعتماد کننده (خریدار اینترنتی) به پذیرش آسیب پذیری در برابر یک فروشنده اینترنتی، برپایه انتظارات مثبت در رابطه با خصومصیات و رفتارهای اتی فروشنده می باشد. اعتماد در محیط الکترونیکی همانند محیط واقعی با عوامل و عناصر دیگری مانند امنیت، ریسک وشهرت مرتبط بوده و در ارتباط با امنیت ، اعتماد هسته امنیت محسوب می شود. چرخه حیات اعتماد الکترونیکی در معاملات آنلاین نوع شرکت با مشتری دارای مراحلی است که مراحل آغازین آن از ناآگاهی کامل خریدار آنلاین به فروشنده آنلاین شروع، شکل گیری، حفظ تداوم و نهایتا از بین می رود. ازآنجا که بدست آوردن اعتماد مقوله ایی سخت و پیچیده می باشد. لذا تلاش برای حفظ و جلوگیری از بین رفتن آن دارای ارزش های زیادی برای فروشنده آنلاین خواهد بود. لذا شرکت های تجارت الکترونیکی همواره می بایست از میزان آمادگی خود برای جلب، حفظ اعتماد مشتریان مطلع باشند. در این تحقیق با اقتباس از تعاریف آمادگی الکترونیکی، قابلیت های یک شرکت تجارت الکترونیکی درایجاد، حفظ، جلوگیری از بین رفتن و نهایتا بازسازی اعتماد از بین رفته را به عنوان آمادگی اعتماد الکترونیکی شرکت تجارت الکترونیکی تعریف نموده و با انتخاب مدل مناسبی به ارزیابی میزان آمادگی اعتماد الکترونیکی شرکت تجارت الکترونیکی تعریف نموده و با انتخاب مدل مناسبی به ارزیابی میزان آمادگی اعتماد الکترونیکی تعداد 10 شرکت تجارت الکترونیکی فعال در عرصه فروش آنلاین کالا و خدمات پرداخته شد و با جمع آوری شرکت ها، تجزیه و تحلیل آنها نتایج تحقیق نشان داد که از بین شرکت های مورد مطالعه فقط تعداد دو شرکت دارای وضعیت مطلوب شاخص آمادگی اعتماد الکترونیکی بودند.

واژگان کلیدی

تجارت الکترونیکی، اعتماد الکترونیکی، آمادگی اعتماد الکترونیکی، شاخص آمادگی اعتماد الکترونیکی، برآورد، سازه اعتماد الکترونیکی


مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1412

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فیزیک دوم دبیرستان   فصل 5 چگالی

فیزیک دوم دبیرستان فصل 5 چگالی

حجم فایل : 625.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا فیزیک دوم دبیرستانفصل 5(چگالی) جرم یکای حجم هر جسم را چگالی یا جرم حجمی نامیده و با نشان می دهیم و یکای آن در SI ، است. بنابراین : چگالی جسم نمونه جدول چگالی اجسام جرم یک لیتر آب چند کیلوگرم است؟ مثال ... ...

ریاضی چهارم دبستان تقسیم و بخش پذیری

ریاضی چهارم دبستان تقسیم و بخش پذیری

حجم فایل : 531.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 بنام خدا ریاضی چهارم دبستانتقسیم و بخش پذیری تقسیم و بخش پذیریبرای شروع درس ، با یک مثال مبحث را آغاز می کنیم .می خواهیم 17 شکلات را به بسته های 3 تایی تقسیم کنیم .می بینیم که 4 دسته ی 4 تایی درست می شود و یک ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

مجموعه بی نظيری از مقالات علمی پژوهشی،پروژه های دانشجويی،كتاب،نشریات و فيلم های مستند آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما