نوع فایل:PDF
تعداد صفحات:12
سال انتشار:1394
چکیده
تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای در بیمه ایران استان تهران انجام شده است و به همین منظور در این تحقیق، ابتدا سعی شده تا مدلهای موجود در زمینه فرهنگ سازمانی و بازاریابیرابطه مند شناسایی گردد و سپس با توجه به آنها یک مدل نظری جهت تحقیق حاضر انتخاب شود. سپس عوامل معرفی شده در مدل بر روی جامعه آماری مورد نظر و نمونه آماری که 251 نفر از کارکنان بیمه ایراناستان تهران بودند مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت. سپس با استفاده از نرم افزار SPSS آزمون های آماری صورت گرفت .نتیجه تحقیق نشان داده است که همه ابعاد فرهنگ سازمانی بر بازاریابی رابطه ای تاثیر معنی داری دارند.
واژگان کلیدی
فرهنگ سازمانی، بازاریابی رابطه ای، بیمه
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
مراحل ساختمان سازی در این تحقیق موضوعات مراحل انجام کار ساختمان سازی بعد از انجام قرارداد تجهیز کارگاه و اماده کردن کارگاه ساختمانی تسطیح محوطه گود برداری زهکشی پر کردن چاه ها قنوات و قطع اشجار نقاط نشانه و مبدا ساختمان ها و تجهیزات و تجهیز کارگاه تحویل وکنترل مصالح ...
حجم فایل : 2.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 بنام خدا تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن تجزیه و تحلیل تجربی پایایی و روایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن چکیده در طول سال های متمادی ، حسابداران مدیریت در طراحی ... ...
دعای فرج امام زمان (عج) وکتور کورل 12دعای فرج برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا