نوع فایل:PDF
تعداد صفحات :9
سال انتشار : 1394
نویسنده
الهام سهرابی - دانشجوی کارشناسی ارشد نرم افزار کامپیوتر
مهری محمدی - دانشجوی کارشناسی ارشد نرم افزار کامپیوتر
بهاره زمانی - دانشجوی کارشناسی ارشد نرم افزار کامپیوتر
چکیده
کمپانی های بازرگانی الکترونیک ، سرویس های سایتهایشان را برای کاربران جدید یا گارانتی حمایتی کاربران مورد بررسی قراردادند.برای دسترسی به این اهداف ، سیستم سفارش به عنوان وسیله ای کمک کننده به خرید های سفارشی مردم ،توسعه پیدا کرد.همچنین این سیستم مزیت هایی را فراهم نموده است ، از جمله رفع مشکل پراکندگی و بی فایده بودن تبلیغات را رفع می کند.برای حل اینگونه مشکل ها راه حل هایی پیشنهاد شده است.یکی از این راه حل ها ،یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی در سیستم های سفارشی، بمنظور ارائه نمونه محصولات است ، که به آن شبکه های اجتماعی بر پایه سیستم های سفارشی 1 ، گفته می شود. برایدریافت سفارش در این SNRS ها مستلزم این است که کاربران یک شبکه اجتماعی مناسب را فراهم نمایند.به هر حال شبکه های اجتماعی در کمپانی های تجارت الکترونیک،در وبسایت هایشان قرار داده شده اند و در نتیجه ممکن است کاربران به اندازه کافی در مورد کالا مورد نظرشان اطلاعات کافی بدست نیاورند ، که در اینجا باید یک شبکه اجتماعی برای SNRS ها فراهم گردد.در اینهمکاری ما این مشکل را به عنوان یک مدل ارائه داده ایم که تئوری جاذبه های بین فردی را مطرح می کند و به کاربران در پیدا کردن اشخاص مورد نظرشان در شبکه های اجتماعی آنها کمک می کند.همچنین این مدل،تنها سبب آسان تر شدن استفاده از SNRS ها را نمی شود بلکه باعث تشویق کاربران در استفاده از شبکه های اجتماعی قرار داده شده می شود، که سبب ایجاد یک ابزار جدید ،بمنظور بهبود ارائه ی خدمات به کاربران، می شود
واژگان کلیدی
شبکه اجتماعی، تجارت الکترونیک،سیستم سفارشی ،پیشنهاد
مبلغ قابل پرداخت 6,900 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا